Nn1ck3 skrev:
DrDude skrev:
Nn1ck3 skrev:
det undrade jag med, du fick ju aldrig något svar så antar att det inte blev nåt. och tur var väl de
Ja det var nog tur det...
Fler experter orkar man inte med i år!
och vad grundar du det på?
Mitt tidigare inlägg om lackeraren på Elmia kanske...eller tog du åt dig?

Gud vad alla ska vara känsliga...
Läget var såhär:
TCG-Team Carkings Garage fick i uppdrag genom tidigare samarbete att bygga om Risetrades skyltningsbil inför Elmia 2012. Vi såg det som en utmaning och gjorde vårt bästa trots många oförutsägbara motgångar.
Meningen var att bilen skulle stanna kvar i våra händer under sommaren för att besöka bilträffar i de södra delarna av landet.
Byggteamet tog en välbehövlig break efter Elmia och då vi inte hade hunnit bygga klart i motorrum samt bagageutrymme plus att som tidigare nämnt en dålig lack återstod mycket arbete med bilen. Dessvärre och ledsamt från vår sida så hade ägaren lite för bråttom, eller för lite is i magen, för att låta bilen stå still ett tags viloperiod

Han hämtade den i Skåneland och körde upp till Östersund med The Rising. Sedan dess har den uppgraderats med luftfjädring och det pågår just nu ett ljudbygge i bagaget.
Alla parter uppfyllde sina löften och samarbetet med Risetrade fortsätter.
Tror säkert att bilen kommer synas på fler events nästa säsong, det hoppas jag iaf.
Som tack för ett långt & fortsatt samarbete bjuder ägaren & Risetrade projektledaren till Sema LAS Vegas den 28:e okt
Så nu vet alla hur läget är.
Vi förstår och respekterar Risetrade & får samma respekt tillbax.
Citerar en välkänd bilbyggares ord: "All kritik är uppmärksamhet och uppmärksamhet är oftast vad bilbyggare är ute efter"