Ut med väggen, in med en låda i skuffen igen. Det var roligare så :)
Djo skrev:Kan nog bli fränt det där när du är klar kan man få en provlysning då?
M44ltie skrev:Djo skrev:Kan nog bli fränt det där när du är klar kan man få en provlysning då? klart du ska provlyssna Du ser här när det går att provspela
Djo skrev:M44ltie skrev:Djo skrev:Kan nog bli fränt det där när du är klar kan man få en provlysning då? klart du ska provlyssna Du ser här när det går att provspela Trevligt trevligt ja det gör jag äre bara dyka förbi då eller?
QuattroMartin skrev:Gryymt! Vad ska du köra, musik eller bara spela högt på ton?
M44ltie skrev:QuattroMartin skrev:Gryymt! Vad ska du köra, musik eller bara spela högt på ton? Tackar! det blir mest åt demo/musik hållet i år
QuattroMartin skrev:M44ltie skrev:QuattroMartin skrev:Gryymt! Vad ska du köra, musik eller bara spela högt på ton? Tackar! det blir mest åt demo/musik hållet i år Demo och musik är ju lite roligare (i mitt tycke iaf) Men Visst är det gött att få höga siffror på mätaren
QuattroMartin skrev:Horn från DB-akuten? Isf har jag 4st sådana med, jäklarns va dom skriker
jadu blir rejäla dörar iallafal ska bli roligt se slutresultatet haha
Djo skrev:extremt men kommer bli snyggt tror jag