Finns det något intresse av karavan från nkpg? Typ 2 - 3 st som visat intresse.. annars lägger jag ner karavan-tråden o åker till bra ljud i bil innan lkpg träffen. elr om nån annan vill engagera sig..
Ohhh shit!!!!! Värkar som vi kommer fylla hela parkeringen vid on / plantagen o lite till
Jag har förmycket däckmönster med mig till träffen iaf
Hoppas alla tar åt sig sunt förnufft och håller iordning efter sig! Tack vare streetnight så är dessa träffar oehört städade efter träffarna, tack vare dom som vi får fortsätta träffas utan några bommar uppställda!!
Ohhh shit!!!!! Värkar som vi kommer fylla hela parkeringen vid on / plantagen o lite till
Jag har förmycket däckmönster med mig till träffen iaf
Hoppas alla tar åt sig sunt förnufft och håller iordning efter sig! Tack vare streetnight så är dessa träffar oehört städade efter träffarna, tack vare dom som vi får fortsätta träffas utan några bommar uppställda!!
Hoppas alla får kul, och snåla inte med bilder!!
Hoppas med att de kommer bli en awesome kväll, men de som tyvärr skulle förstöra detta med att de skulle sättas bommar eller liknande är ju tyvärr de som uppskattas av många bla mig själv. Det är ju lekandet som sker på Rusta parkeringen samt eventuell nedskräpning.
Så helt enkelt är de bara fortsätta som vanligt tills de stänger denna parkering för att sedan hitta en ny. Svårare är de ju trots allt inte!