Plåtjobbet gjorde jag under påskhelgen 2004 sen blev den stående tills jag påbörjade renoveringen igen, så det är ju ett tag sen. Jag vet att jag brände ut bilderna på en cd-rom skiva men kan inte hitta den. Jag skall göra ett frest till och se om jag hittar den.
Ja det var ju ett tag sen... nåja nu fick vi ju se lite plåtjobb ändå! Jättefint som vanligt. "behövs inget spackel på detta"
detta var det sista plåtjobbet på bilen(äntligen), hittar jag bilderna från när bilen satt i bänken så lovar jag att lägga upp dem.
Jag ska inte svära på det Djo men när jag funderade på att tenna min duett varnade de för att glasfiberspackel inte fäster. Får låta miper ge svar också
Det är inga problem att spackla på tenn, det går alldeles utmärkt.
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Här har den vita basen åkt på. Innan jag la basen så la jag en transparent sealer över tejpen. Då får man inga krypningar utan en rakbladsvass skarv mellan färgerna.
Här har den vita basen åkt på. Innan jag la basen så la jag en transparent sealer över tejpen. Då får man inga krypningar utan en rakbladsvass skarv mellan färgerna.
Det var ju riktigt smart. Annars vet man ju hur det kan gå!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!