Update:
Nu såhär veckan innan saab festivalen hade jag tänkt våtslipa lite kolfiberdelar och polera.
Men med den vanliga turen så fuckar allt upp sig, till att börja med va epoxyn jag använde i senaste lamineringen för gammal så den härdade aldrig. La på några lager med ny över och trodde allt va frid och fröjd. Väl ute i solenpå EDPS började det ohärdade i botten att "smälta" och leta sig ut genom ytan.
Så kolfiber delare kör jag räddningsauktion på nu i den mån som det går

Inte nog med detta så tjurade vänstra oket bak ihop när jag körde hem ifrån västervik.
Resultatet:
Skivan blev "lite" varm

Med hjälp av supporten ifrån gerth på getech.se så ska det nog lösa sig, men tiden är jävligt knapp.
På fredag är det avresa mot Trollhättan och innan dess skall följande göras:
Beställt:
*Orginal luftfilterburk blocket.se
"Öppet filter ska du absolut inte ha på bilen. Luftmassmätaren är kalibrerad efter karaktären på det luftflöde som kommer från original luftfilterbox, och byter du ut det mot ett öppet filter så ser luftströmmen annorlunda ut. Luftmassmätaren kommer då att mäta fel och ja, då blir det inget bra alls. Har du otur går även luftmassmätaren sönder och i värsta fall kan det leda till motorhaveri."
// Maptun Performance
*Dimljus blocket.se
*Luftfilter + bromsok speedparts.se
Saker monteras allt eftersom det kommer hem.
*Fixa kolfibern
*Åka till kalmar och få ny vänsterbromsskiva slitsad och borrad.
+ mycker mera....
Stay tuned