Eftersnack: Kungens Kurva Träffen 27/8

wadde Tryck och pys-åka
28 augusti 2011 · 884 Inlägg

Tack för fin träff som vanligt pojkar och flickor.

Lite tråkigt att man skrotade sin högerskärm bara. Uppföljning på det lilla raset kommer, ska inte kunna hända att en spindelled lossnar sådär. En viss reservdelsfirma ska få svara på det sen.

Tack för att det var så många som erbjöd sig hjälp, bärgare, garage, verktyg osv. Jag kör ju alltid med en liten verktygslåda med mig och av en händelse var hela hyls-satsen med , så det behövdes ju inte. Men det VÄRMER att ni frågade !

En nisse kom med sur kommentar om att flytta bilen bara, men det bortser vi ifrån. Svårt att göra när hjulet inte ens är på.

Ni fick lite show iaf. Man kanske ska börja i nått av racingstallen som snabbmekaniker.....

Hoppas det gick bra efter jag lommade hem också. Natti natti för nu.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Galnt
28 augusti 2011 · 353 Inlägg

Tack för en fin kväll, nu har vi helt plötsligt 2 trådar haha
Men Wadde, hoppas du inte fick allt för mkt skador o att det åtgärdas! Du är nog snabbaste meken jag sett haha Lycka till! smile

Galnt
28 augusti 2011 · 353 Inlägg

P.S. ifall ngn undrar så skapades trådarna med typ knappt 1 min mellanrum, därför är dom 2 big_smile
men ifall min tråd försvinner här är inlägget därifrån:

Hej alla glada!
Börjar med att tacka alla för en grymt trevlig kväll, alla var trevliga o på bra humör!
Vi uppskattar när allt flyter på utan tjafs o gnäll, så 5 poäng till er alla!

Får även önska Wadde lycka till med "grisen", hoppas du får ordning på den snarast!

Kul att många kom till återsamlingen, som ni fått höra där så  KOMMER VI ATT KÖRA TRÄFFARNA ÅRET RUNT! Så ni behöver inte vara oroliga för vad som händer under den tråkiga halvåret som kommer, vi kommer göra den rolig tillsammans! big_smile

Tankar och önskemål, skriv här eller PM:a

Mvh cool

psyco Vestfold chiptuning Stockholm
28 augusti 2011 · 2 405 Inlägg

Super tack för denna kväll och hoppas allt gick bra hem för dig smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Porsche Cayenne Turbo "Vestfold chiptuning Stockholm" (2008)
BMW 540i "Vestfold Chiptuning Stockholm" (2007)
wadde Tryck och pys-åka
28 augusti 2011 · 884 Inlägg

Oj, dålig timing på oss där. hehe.

Ja jag kom hem i ett stycke som ni ser. Jag ska ta med delarna till firman som sålde imorgon och prata med dem.

Skadorna är väll begränsade tror jag, drivaxlar och allt i upphägningsväg är helt iaf, utom den stackar leden i sig som inte såg så fin ut.

Det tråkiga är att min högerskärm och kjol + innerskärm fick ordentligt med stryk av hjulet som kom farande. Hoppas på att jag kan få åtminstonde det fixat, för jag är inte så bra på att banka plåt. Mekaniska prylar är min grej.

Kul att det finns sug och intresse till en året-om grej juh. Jag är lätt på smile Avskyr vintern så det behövs ljuspunkter.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
cruel88 CREW FTR
28 augusti 2011 · 435 Inlägg

tack för en nice kväll:D hade fett kul:D
hoppas ni bilar bakom mig inte fick bestående rök skader på era bilar:D mina hocky puckar är stenhård o smala 15år budget däck så hade inte mkt till fäste:D men men:D

FUCKTARD RACING CREW
zajja
28 augusti 2011 · 645 Inlägg

Bra träff, var ju ett gäng bilar iaf trots sent på säsongen smile

Galnt skrev:
KOMMER VI ATT KÖRA TRÄFFARNA ÅRET RUNT! Så ni behöver inte vara oroliga för vad som händer under den tråkiga halvåret som kommer, vi kommer göra den rolig tillsammans! big_smile

Mvh cool

Härligt, jag köpte evo:n för att ha i vinter så jag kommer nog vara på plats! smile

//Marcus Saari
Kuffe Audi:ot
28 augusti 2011 · 183 Inlägg

Riktigt trevlig kväll. Väldigt kul att så många ställde upp i AVA!
Riktigt oflyt för dig Johan, du som var tveksam på att köra i början. Hoppas du får ordning på kärran igen.

Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.
dbmike
28 augusti 2011 · 591 Inlägg

Kanon träff blev det smile
Foton kommer upp under dagen smile

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
Sweet_Shadow
28 augusti 2011 · 103 Inlägg

Riktigt trevlig träff smile

GTIClubsport
28 augusti 2011 · 451 Inlägg

Trevlig träff tummen upp (y)

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!
BMW Alpina B3 Biturbo "Alpina B3 Nr 002" (2007)
Volkswagen GTI Clubsport "Max Utrustad" (2017)
Dop3Dawg
28 augusti 2011 · 62 Inlägg

Vill tacka för en riktigt bra träff och "efterträff".
Inga sura miner, bara trevligt folk.... kanon!
Ska se om jag fick några bra bilder som kan läggas upp... i så fall kommer de under dagen.

Det man inte har i huvudet, får man ha någon annan stans.
tonG
28 augusti 2011 · 327 Inlägg

Tack för en trevligt träff! wink

Dop3Dawg
28 augusti 2011 · 62 Inlägg

Har plockat och fixat lite med bilderna jag tog, eftersom jag inte har bättre kamera än mobilen så får ni ha lite överseende, tack.
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=22222

Det man inte har i huvudet, får man ha någon annan stans.
tonG
28 augusti 2011 · 327 Inlägg

Dop3Dawg skrev:
Har plockat och fixat lite med bilderna jag tog, eftersom jag inte har bättre kamera än mobilen så får ni ha lite överseende, tack.
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=22222

Nice. Alltid kul med bilder wink

VipMartie
28 augusti 2011 · 537 Inlägg

Wadde, imponerande att du lyckades mecka med så mycket folk runt om dig, en annan hade varit lite nervös big_smile. Kul att vi hann köra en repa så jag fick se vad din kärra gick för i långt håll. smile Lycka till med bilen!

Tyckte det vart en lyckad kväll! Jag skulle bara köra 1 gång, men det blev nog så många att jag tappade räkning big_smile. Kul att det var så många bilar som ställde upp också och bra flyt var det under dagen!

Mer sånt i framtiden!

MVH / Martie

:: MartieCars.com ::..:..::.
Mitsubishi Grandis "EvoBussen" (2005)
Mitsubishi Outlander Turbo "Evolander" (2006)
Honda Civic 1.8 Sport FK2 "Diamantbilen" (2006)
Galnt
28 augusti 2011 · 353 Inlägg
Galnt
28 augusti 2011 · 353 Inlägg

Dop3Dawg skrev:
Har plockat och fixat lite med bilderna jag tog, eftersom jag inte har bättre kamera än mobilen så får ni ha lite överseende, tack.
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=22222

Alltid kul med bilder, oavsett va dom e tagna me! Du fick ändå bra bilder trots att de va tagna me mob. de tackar vi för! smile

Gulo KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
28 augusti 2011 · 51 Inlägg

Tack för en trevlig kväll! Trodde inte min lilla skulle stå sig så pass bland alla bilar, fick je mig mot w12 audin tongue ses nästa gång.

KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
Come to the dark side we have cookies!
Volkswagen Multivan "Boombox" (2018)
Volkswagen Polo gti "Ginger Efter min mamma R.I.P" (2009)
rhultman
28 augusti 2011 · 74 Inlägg

mkt trevligt träff! kom lite sent men det var mkt fina bilar och trevliga människor!

Nissan 200sx S14a "kbk" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang