4035
Sök

Eftersnack: Summerend Meet Halmstad 3e September

1 150 Inlägg
4 september 2011
Trådstartare
Såg att de var en annan tråd skapad tidigare, använd den istället. Moderator kan låsa denna..
Senast redigerat av S_Henjer (4 september 2011)

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

The Sheriff In Town
187 Inlägg
4 september 2011
Jag tycker som sagt att det var ett livsfarligt race.
Bilar jämte vägen och folk. Folk som går på vägen.
Släpper iväg bilar när lastbilar är påväg ut, även om folk står och skriker
Att man inte ska starta!

Och jag tycker inte att jag med många andra som åkte 10 mil för att komma dit
Har så stor "skyldighet" att hjälpa till!
Vi sköter det utomordentligt bra när vi annordnar det hemmavid!

Vad sägs om att skaffa sig ett par bra  walke - talkies, det är det som krävs! Och att någon är där innan och styr och ställer!

1 813 Inlägg
4 september 2011
kom bra med folk igår smile gjorde du bra Simon smile

Åk före du så väntar jag på dig där..!

457 Inlägg
4 september 2011
Svanberg91 skrev:
Jag tycker som sagt att det var ett livsfarligt race.
Bilar jämte vägen och folk. Folk som går på vägen.
Släpper iväg bilar när lastbilar är påväg ut, även om folk står och skriker
Att man inte ska starta!

Och jag tycker inte att jag med många andra som åkte 10 mil för att komma dit
Har så stor "skyldighet" att hjälpa till!
Vi sköter det utomordentligt bra när vi annordnar det hemmavid!

Vad sägs om att skaffa sig ett par bra  walke - talkies, det är det som krävs! Och att någon är där innan och styr och ställer!

Ni måste kunna ta kritik utan kritik blir man inte bättre ( inget ila menat ) tänkte på det som stog i förra tråden att folk hade klagat och dem som arrengara hade sagt något men utan kritik blir man inte bättre och det ger er även er en massa tips húr ni kan lösa problemet tills nästa gång. Här komme lite av min kritik och vad som kan vara bättre tills nästa gång då jag själv som driver  bilträffen wangan meet!

- jag håller fullständigt med här! jag gick och skällde ut han som startade först hur f*n kan starta något när det kommer mötande bilar ? yikes Riskera andras LIV!! jag blir riktigt förbannad! Och när jag söger till honom så säger han det är deras ansvar men det var fortfarande du som startar och du riskeras andras LIV IDIOT !! ursäkta.

Gatan: var inte upplyst vilket är livsfarligt både för publik och för dem som kör när vi körde hem var de folk som stog ganska långt ut vid vägen och vi såg knappt dem.

Ha några som hjälper till med publiken att hålla sig utanför gatan eller använd avspärrningsband

Ha en som står längst ner av rakan och ser till så det inte är mötande bilar. använd walke - talkies och släpp igenom bilarna efter var 3:e start

annars var  träffen i sig jätte bra! smile Trevligt folk mycket variation att titta på.
Fortsätt kämpa så kommer allt fixa sig till slut och ta emot kritiken som jag sa
innan så kommer det bli toppen! smile

Sök