2983
Sök

Från svart 940 LTT till grön 940 som kommer synas- utställningskick hoppas jag på

Ville få en bättre bil me lite mer klös i. O den gröna färgen ha jag velat ha sen jag va 18år. O äldre i sinnet e jag inte =p

174 208 Visningar
Uppdaterades senast 22 juli 2013
302 Inlägg
22 mars 2013
Trådstartare
http://www.custommotorshow.se/omrostning.php

Se nu till alla följare att rösta på min bil. den gröna 944 åresmodell 95. finns liknande bilar så tryck på rätt bil=) Min bil alltså tongue

Jag vill verklien ha jokerplatsen in. Hämtade hem bilen från Gränna idag o är i ett annat garage nu för finliret

Avstängd
10 388 Inlägg
22 mars 2013
O du ligger i minsann smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

302 Inlägg
23 mars 2013
Trådstartare
it_mutt skrev:

Japp Jag gör mitt bästa. O nu ha man slutat jobbet och ska byta om nu för bege mig t garaget igen=)

Avstängd
10 388 Inlägg
23 mars 2013
Cilla_VolvoBrud skrev:
it_mutt skrev:

Japp Jag gör mitt bästa. O nu ha man slutat jobbet och ska byta om nu för bege mig t garaget igen=)

Känner mig på gränsen till bortskämd som nästan bara pillar med elektroniken

45 Inlägg
23 mars 2013
är det din som är längst ner på sidan?

1 213 Inlägg
24 mars 2013
Kollat lite snabbt i tråden. Den gröna färgen är läcker, fint blir de. big_smile

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.

112 Inlägg
24 mars 2013
Röst lagd till elmia big_smile

302 Inlägg
24 mars 2013
Trådstartare
cheva_tobbe  Ja typ längst ner En Volvo 944 årsmodel 95. finn även en grön 940 96a och en 745 som är grön. Måste vart volvofärgen för i år Haha

Lina-  Japp jag gilla den me, dock visar vissa bilder fel färg. Men e typ illgrön. ;P

Februaripojken  hopps rösten lades på mig oxå=) För vill verklien in.

302 Inlägg
24 mars 2013
Trådstartare
it_mutt skrev:
Cilla_VolvoBrud skrev:
it_mutt skrev:

Jasså de e dn grej o pilla me den lr? smile

Avstängd
10 388 Inlägg
24 mars 2013
Cilla_VolvoBrud skrev:
it_mutt skrev:
Cilla_VolvoBrud skrev:

Jasså de e dn grej o pilla me den lr? smile

Lite så, kanske mest för att jag känner mig mest bekväm med det I guess smile

302 Inlägg
24 mars 2013
Trådstartare
Nä nu verka de som min dator inte vill ladda upp bilder. e ju slutet på ånaden o minnet e nog slut för sånt=p

så nu blir de enbart text och inga bilder tongue
Då ha man haft ett litete ryck sista dgrna me bilen.

*Målat ok, spacer o skiva till svart istället för rött som de va innan. De passade int så bra ihop me grön bil tongue
*växelspaken är nu i sitt fasta läge o ingen slapp-spak lngre=) Enkelt fel som kostade 83kr. O liten liten bult, så de blir bra viktpris på den =p haha
*Lackat lite smådelar så dom passar in i bilen mer. som kyl/intercoolfäste, huvlås mm. Så imorn när de torkat så blir de ditsättning av dessa smågrejer.
*Avgassystemet e nu klart me ändrör och fastsatt.
*Kamremskåa sitter på lats me skruvar.
*Underredsbehandlat hjulhusen. Så de int rostar upp och hade kommit endel grön färg från lack så de såg mindre snyggt ut.
*Byt ena sidospegeln då den spruckit vid montering.

Ja jag kan ju rabbla upp massa smågrejer som jag gjort men de lär ju bli en lista då =P
Plus minns int allt heller.

Men snart snart e de nära.
Så imorn ska de monteras lackade/målade delar som sagt innan. Sen får vi se va tiden säger. För ha ju ett jobb på dagen att sköta oxå =P.
Men har en lista på ca 10småsaker som ska göras för va någorlunda nöjd me bilen. Jag komma aldrig bli nöjd. Finns alltid saker att förbättra när man väl börjat pilla på en bil. big_smile

996 Inlägg
24 mars 2013
Fin och unik bil. Kul med brudar som mekar också!

*Följer* smile

302 Inlägg
25 mars 2013
Trådstartare
TBergsten skrev:

*Följer* smile

Tack tack. Ja jag e lite udda inom bilmeket ha jag märkt. iaf från killar sett men tycker ändå de finns endel tjejer inom detta oxå faktist=) Hoppas du röstat på mig nu wink

996 Inlägg
25 mars 2013
Cilla_VolvoBrud skrev:
TBergsten skrev:

*Följer* smile

Tack tack. Ja jag e lite udda inom bilmeket ha jag märkt. iaf från killar sett men tycker ändå de finns endel tjejer inom detta oxå faktist=) Hoppas du röstat på mig nu wink

Jadå det finns väl en hög med tjejer som mekar också, man ser dom dock för sällan enligt mig neutral En röst på bilen eller vad menar du? cool

Avstängd
10 388 Inlägg
25 mars 2013
TBergsten skrev:
Cilla_VolvoBrud skrev:
TBergsten skrev:

*Följer* smile

Jadå det finns väl en hög med tjejer som mekar också, man ser dom dock för sällan enligt mig neutral En röst på bilen eller vad menar du? cool

Kan kanske bero på att det antingen blir "av" eller "på" när dessa tjejer uppmärksammas.

Antingen gnälls det som satan, eller så fjäskar folk äschlet av sig o raggar rent hutlöst. Vilket jag personligen tycker är grymt trist

996 Inlägg
25 mars 2013
it_mutt skrev:
TBergsten skrev:
Cilla_VolvoBrud skrev:

Kan kanske bero på att det antingen blir "av" eller "på" när dessa tjejer uppmärksammas.

Antingen gnälls det som satan, eller så fjäskar folk äschlet av sig o raggar rent hutlöst. Vilket jag personligen tycker är grymt trist

Håller med tongue Hoppas inte du fick den uppfattningen om mig för jag är inte sådan smile Brukar oftast bara scrolla och skratta på kommentarer på egopix till brudar, förstår verkligen inte hur dom orkar sitta och ragga via garaget roll

Avstängd
10 388 Inlägg
25 mars 2013
TBergsten skrev:
it_mutt skrev:
TBergsten skrev:

Håller med tongue Hoppas inte du fick den uppfattningen om mig för jag är inte sådan smile Brukar oftast bara scrolla och skratta på kommentarer på egopix till brudar, förstår verkligen inte hur dom orkar sitta och ragga via garaget roll

Nej nej, det var mer en respons till varför man så sällan ser tjejer skylta med sitt mekande...eller ja, en tanke om varför iaf

25 Inlägg
25 mars 2013
Lycka till...

302 Inlägg
25 mars 2013
Trådstartare
TBergsten skrev:
Cilla_VolvoBrud skrev:
TBergsten skrev:

*Följer* smile

Ja på elmiasidan? Dock vann en 240=/
Jo de e väl så, vi biltjejer gömmer oss för er killar tongue

302 Inlägg
25 mars 2013
Trådstartare
it_mutt skrev:
TBergsten skrev:
it_mutt skrev:

Nej nej, det var mer en respons till varför man så sällan ser tjejer skylta med sitt mekande...eller ja, en tanke om varför iaf

Ja tyvär finns de tjejer som ragga för få hjälp.
dock använder jag bilsidor som just bilsidor. Vill hitta likasinade och dela erfarnhet och även kanske lära känna ny bekantskaper. Men kan säga att de raggas väldigt möe från killars sidor. Även att jag skrivit i profilen att jag int har denna sida som dejtsida.
De finns dejtingsidor lr krogen för sådan Haha

Sök