Nä nu verka de som min dator inte vill ladda upp bilder. e ju slutet på ånaden o minnet e nog slut för sånt=p
så nu blir de enbart text och inga bilder
Då ha man haft ett litete ryck sista dgrna me bilen.
*Målat ok, spacer o skiva till svart istället för rött som de va innan. De passade int så bra ihop me grön bil

*växelspaken är nu i sitt fasta läge o ingen slapp-spak lngre=) Enkelt fel som kostade 83kr. O liten liten bult, så de blir bra viktpris på den =p haha
*Lackat lite smådelar så dom passar in i bilen mer. som kyl/intercoolfäste, huvlås mm. Så imorn när de torkat så blir de ditsättning av dessa smågrejer.
*Avgassystemet e nu klart me ändrör och fastsatt.
*Kamremskåa sitter på lats me skruvar.
*Underredsbehandlat hjulhusen. Så de int rostar upp och hade kommit endel grön färg från lack så de såg mindre snyggt ut.
*Byt ena sidospegeln då den spruckit vid montering.
Ja jag kan ju rabbla upp massa smågrejer som jag gjort men de lär ju bli en lista då =P
Plus minns int allt heller.
Men snart snart e de nära.
Så imorn ska de monteras lackade/målade delar som sagt innan. Sen får vi se va tiden säger. För ha ju ett jobb på dagen att sköta oxå =P.
Men har en lista på ca 10småsaker som ska göras för va någorlunda nöjd me bilen. Jag komma aldrig bli nöjd. Finns alltid saker att förbättra när man väl börjat pilla på en bil.