Eftersnack: BMW´s of Sweden #3 - Lördagen 10 september

jorgens3
5 november 2011 · 111 Inlägg

Det vill jag verkligen framföra till dom att hamburgarna va rätt goda för vara amatörer och inte världsklass som max å mcdonalds=) det blir prio ett i livet! ...nä men dom slet ju på riktigt bra där och ska dom rosta på brödet tar det tid och lägga i där hela tiden när dom ändå hade stressigt som faan. Så du får nog hålla dig till proffs hamburgar ställen DeKey=) och inte ett tält på en camping

DeKey skrev:
Det låter väldigt spännade inför nästa år. tack till alla funktionärer som var på plats sist utan ledande grupp hade det inte varit så bra. jag måste nog tillägga att hamburgarna var rätt goda för att vara amtör burgare ( Nu jämförde jag med ham restau..)  önskar bara att dem kunde lägga till nå rost maskin så man inte fick tugga på det degaktiga brödet! ett tips att framföra till servitörerna.

BMW ägare är inte kräsna utan vi kommer med ideér för utveckling..

Freddeponken
5 november 2011 · 663 Inlägg

jorgens3 skrev:
Det vill jag verkligen framföra till dom att hamburgarna va rätt goda för vara amatörer och inte världsklass som max å mcdonalds=) det blir prio ett i livet! ...nä men dom slet ju på riktigt bra där och ska dom rosta på brödet tar det tid och lägga i där hela tiden när dom ändå hade stressigt som faan. Så du får nog hålla dig till proffs hamburgar ställen DeKey=) och inte ett tält på en camping

DeKey skrev:
Det låter väldigt spännade inför nästa år. tack till alla funktionärer som var på plats sist utan ledande grupp hade det inte varit så bra. jag måste nog tillägga att hamburgarna var rätt goda för att vara amtör burgare ( Nu jämförde jag med ham restau..)  önskar bara att dem kunde lägga till nå rost maskin så man inte fick tugga på det degaktiga brödet! ett tips att framföra till servitörerna.

BMW ägare är inte kräsna utan vi kommer med ideér för utveckling..

Men hur gott är det med max och mcdonalds egentligen, kul när det smakar mer åt sibyllahållet tycker jag=) Bara rosta brödet på Arnes motor nästa gång.

_r0bin
6 november 2011 · 57 Inlägg

Freddeponken skrev:

jorgens3 skrev:
Det vill jag verkligen framföra till dom att hamburgarna va rätt goda för vara amatörer och inte världsklass som max å mcdonalds=) det blir prio ett i livet! ...nä men dom slet ju på riktigt bra där och ska dom rosta på brödet tar det tid och lägga i där hela tiden när dom ändå hade stressigt som faan. Så du får nog hålla dig till proffs hamburgar ställen DeKey=) och inte ett tält på en camping

DeKey skrev:
Det låter väldigt spännade inför nästa år. tack till alla funktionärer som var på plats sist utan ledande grupp hade det inte varit så bra. jag måste nog tillägga att hamburgarna var rätt goda för att vara amtör burgare ( Nu jämförde jag med ham restau..)  önskar bara att dem kunde lägga till nå rost maskin så man inte fick tugga på det degaktiga brödet! ett tips att framföra till servitörerna.

BMW ägare är inte kräsna utan vi kommer med ideér för utveckling..

Men hur gott är det med max och mcdonalds egentligen, kul när det smakar mer åt sibyllahållet tycker jag=) Bara rosta brödet på Arnes motor nästa gång.

+1

ztereoid Mopar Man
6 november 2011 · 65 Inlägg

Oj, mer OT och nån moderator kommer stänga tråden... Kanske hålla oss till ämnet, Världens bästa bilar, BMW?

----------------------------------
*Bil-älskande, Scaniajobbande Dodge-förare
DeKey Glidare
6 november 2011 · 133 Inlägg

ztereoid skrev:
Oj, mer OT och nån moderator kommer stänga tråden... Kanske hålla oss till ämnet, Världens bästa bilar, BMW?

Jag tycker att vi håller oss till tråden och i en kommentar lägger man till lite grejor som kan spåra ut, det är exakt som det är på BMW ibland är det svårt att låta bli o gasa och då kan det spåra ut.

Jag tror att jag håller mig till ämnet ävenfast jag skriver annat i mitt inlägg!
jag tycker fortfarande att hamburgarna var godare än andra ställen det är bara smak sak!

att jag skriver om hamburgarna på tråden är för att hade vi inte samlats i BMW's Namn så hade dessa HAM  inte varit där. kom gärna ihåg att i mitt sista inlägg så skrev jag annat än HAMBURGARE, men tyvär så är det just det som fångade uppmärksamheten. då jag inte tänker öppna en tråd för en rostmaskin för att det är som FREDDEPONKEN sa att nästa gång får vi rosta på MIN nya motor och ARNES Grymma V10.

BMW M3 Cab "BLACK ANGEL" (2002)
ztereoid Mopar Man
8 november 2011 · 65 Inlägg

DeKey skrev:
... nästa gång får vi rosta på MIN nya motor och ARNES Grymma V10.

+1 !!! isf tar jag med eget bröd!
Jag vet bara att det stängs rätt många trådar vid OT... vore ju synd att denna fina BMW-tråd vart stängd sad

----------------------------------
*Bil-älskande, Scaniajobbande Dodge-förare
Magnus61 Pärlan 8
28 december 2011 · 10 Inlägg

smile Får passa på att önska alla BMWs of Sweden God Fortsättning och ett riktigt Gott Nytt År!

Hoppas Vi syns på nya träffar 2012!!

alain www.bimmerpower.org
28 december 2011 · 3 995 Inlägg

*
*
*
Tack det samma! Magnus.
Hoppas att vi får lika fin väder som sista träff. winkcool

Senast redigerat av alain (28 december 2011)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
speciial TEAM 08 NORRORT
28 december 2011 · 58 Inlägg

Desamma! smile syns på träffarna i sommar!

BMW 523i "E39" (1997)
Magnus61 Pärlan 8
28 december 2011 · 10 Inlägg

Trevligt, 850i V12 :-) byggdes väl bara under några år 1992?

PS nu tillbaka till verkligheten, fick ett elakt diskbråck den 3 september efter att ha tvättat båten inför vinter´n, kan åka Beamern igen nu efter två månader i liggläge, kul att det stormade i helgen för oss som tycker om torra vintervägar :-) DS

Magnus61 Pärlan 8
28 december 2011 · 10 Inlägg

Sorry, 750i, byggdes den fram till 1992?

Nicklas-med-ck
28 december 2011 · 272 Inlägg

Magnus61 skrev:
Sorry, 750i, byggdes den fram till 1992?

750i V12 byggdes mellan 1986 och 2001. 1994 tror jag det var som E32an byttes ut mot e38an.

Mfive
28 december 2011 · 1 393 Inlägg

Påminner ALLA som kör och/eller gillar BMW, att gå med i BMW´s of Sweden-gruppen på Facebook. Det är ständiga uppdateringar i allt som rör märket BMW. Vi är i skrivande stund 812 medlemmar och växer så det knakar...

Alla medlemmar får dessutom automatiskt inbjudan till 2012-års träffar.

Gott nytt BMW-år! cool

FACEBOOKGRUPPEN ----> http://www.facebook.com/groups/137426786295968/

Senast redigerat av Mfive (28 december 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden
WeDo
28 december 2011 · 3 390 Inlägg

Nu börjar det bli lite väl mycket offtopic i den här tråden. Finns det inget mer att diskutera om den specifika träffen tråden handlar om så sätter vi punkt här.

Mvh

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Magnus61 Pärlan 8
29 december 2011 · 10 Inlägg

Godmorgon :-)

Tack för uppgifter om 750i !

Moderator, förstod inte ditt inlägg, får Vi som är med på träffarna inte inte diskutera frågor kring BMWs eller var det något annat jag missat som störde tråden?

WeDo
29 december 2011 · 3 390 Inlägg

Magnus61 skrev:
Godmorgon :-)

Tack för uppgifter om 750i !

Moderator, förstod inte ditt inlägg, får Vi som är med på träffarna inte inte diskutera frågor kring BMWs eller var det något annat jag missat som störde tråden?

I en Eftersnack-tråd ska endast träffen diskuteras. Att diskutera BMW´s i allmänt hör inte till topic.

Mvh

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Mfive
14 januari 2012 · 1 393 Inlägg

Viktig information till alla som var på 2011 års avslutande träff.

Gruppen på Facebook har nu nytt namn och adress.

Joina gruppen här, då den gamla kommer att släckas ned:

http://www.facebook.com/groups/315495808488749/


GO!! cool

CEO @ Bimmers Of Sweden
Lozinmust "Unloaded"
15 januari 2012 · 1 557 Inlägg

Förlåt för offtopic, men tycker det är jävligt synd att det måste heta Bimmers, eller ja, någonting annat förutom just BMW. Förstår BMW i deras resonemang but still, it kinda sucks ;/

"When innovation meets passion!"
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
Jackoo
15 januari 2012 · 141 Inlägg

Lozinmust skrev:
Förlåt för offtopic, men tycker det är jävligt synd att det måste heta Bimmers, eller ja, någonting annat förutom just BMW. Förstår BMW i deras resonemang but still, it kinda sucks ;/

Japp jag tyckte oxå bättre om Bmw, känns mer seriöst.. Nu kör vi på Bimmers, kommer funka sjukt bra det oxå!

Mvh
Jacob "Jackoo" Sandström
Nöjd kund hos Waarwest.se & Blekingebilradio.se samt JAWS motorsport!
Haas
16 januari 2012 · 385 Inlägg

Bmw är stenhårda på hur deras varumärke används. Är inte ett dugg förvånad att ett namnbyte behövdes.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang