Är inne på samma spår som dig och försökt läsa mig till så mycket som möjligt, men tycker det är svårt att hitta bra info.
Så som jag har förståt det jag läst.
Rs6an 1,4l Milen vid mycket lungn körning.
Brukar strula med stötdämparna om dom inte är bytta till coilowers eller hur det stavas.
Man bör ha bytt olja i lådan innan 12 tusen mil annars så är det problem effter 14.
Annars så värkar det bara vara positiva prylar på rs6an.
Rs4an som jag var inte på från början men backar mer och mer destå mera man läser.
Kopplingen kan strula.
Kammarna slits ner på grund av fel konstruktion och bör bytas i samband med kammrems bytet, 6 tusen 12 tusen mil.
Sen förstår jag inte riktigt om man var tvungen att byta ventilerna i den första cylindern på ena halvan av motorn.
Abs enheten brukar strula som kan kosta mycket pengar.
S4ab b7 värkar vara lika bra köp som rs6an bortsätt från soppa förbrukningen.
Kika även på försäkringen och rs6an är 600kr billigare än s4an på mig.
Sägger inte att allt detta stämmer som jag skrivit men det är så jag har förståt det jag har läst.
Vill även jag veta mera av någon som ägt dessa bilar då även jag är på jakt effter en nyare bil och rotar i dessa 3 men kan inte riktigt bestäma mig.
Ps bromsskivorna kostar tydligen 5000kr styck till rs6an, med andra ord dessa bör vara fina om man kikar på en rs6a
