3030
Sök

Stulen Volvo 855 T-gul - Hwm024 - ÅTERFUNNEN..!

OLAGBG
596 Inlägg
13 september 2011
Trådstartare
EFTERLYSNING!

T-gul stulen på Fotö i Göteborgs norra skärgård inatt mellan 02-05 inatt

Bilen har regnr: HWM024

Bilen är i perfekt skick.
rullat 15000mil
Kännetecken är att alla framlampor har gult sken.

https://www1.garaget.org/gallery/images/1/614/614-361dc8488b3890bd4fb1e9594a223020.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/1/614/614-ef57f9e093861251dc75b22f38fce52b.jpg
Senast redigerat av olagbg (16 september 2011)

OLAGBG
VOLVO

grön aktivist
846 Inlägg
13 september 2011
Jävligt tråkigt, hoppas den blir funnen i helt skick!
Skall hålla ögonen öppna runt Biskopsgården!

998 Inlägg
13 september 2011
Håller koll i frölunda. Fan va folk blir av med sina bilar, är väl nr 8 på väldigt kort tid.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

1 489 Inlägg
13 september 2011
Kollar neråt sad

• Även den starka måste ta i när han skiter

331 Inlägg
13 september 2011
Håller koll i mölndal och kungsbacka smile
Ingen möjlighet att få kamerabilder från färjan så kanske du kan se idoten som tatt den?

Volvo galen R freak ;D
334 Inlägg
13 september 2011
Fy fan vilka idioter hoppas du får tillbaka den hel så den inte är plåtren vet en del R ägare som fått sina totalt rensade fan blir så förbannad på folk som inte kan skilja på mitt och ditt....

878 Inlägg
13 september 2011
Helvetes idiotjävlar.....

Min blev stulen samma natt ( Inatt ) i Hisingen, vid Eriksberg. Såg bara när bilen åkte iväg från parkeringen då jag inte sov än, tog familjens bil och jagade dom samtidigt som jag hade polis kontakt och tappade bort tjuvarna, efter ca 2 timmars letande så fick jagade polisen bilen i Mölndal men tappade bort den och efter 10-15 min så hittades den dumpad på en skola i Mölndal... Låsen förstörda fälgarna totalt förstörda, repad m.m så jävla sur man  blir... helt skev i styrningen, får se va som händer nu..

En vit 745/945 kombi var inblandad i min stöld, då den drog iväg från mig också mot annan håll...

Fan hoppas dom hittar din...

All The best
MVH
Jonas .L

Jag gjorde en liten hest!
2 100 Inlägg
13 september 2011
Fan vad tråkigt! Hoppas den är hel när den återfinns... Finns ju en hel del godis på dom där bilarna! Håller koll här uppe.

Tja!

4 255 Inlägg
13 september 2011
Gör polisen någon teknisk undersökning av bilen om dom hittar den stulen? Kollar efter fingeravtryck osv?

Hoppas du får tillbaka den i fint skick och att tjuvjävlarna åker fast.

878 Inlägg
14 september 2011
zemet skrev:
Gör polisen någon teknisk undersökning av bilen om dom hittar den stulen? Kollar efter fingeravtryck osv?

Hoppas du får tillbaka den i fint skick och att tjuvjävlarna åker fast.

enda dom kollade på min bil var fingeravtryck på rattkåpan.. men aa, ja tror inte det gav nåt endå..

All The best
MVH
Jonas .L

265 Inlägg
14 september 2011
Det verkar krylla av svin nu för tiden. De dras väl till dessa bilar för att de är lätta att stjäla och som nämnts innan har en del eftertraktade delar.

Tror ni att en rejäl rattkrycka kan fungera som stöldskydd?

Håller lite utkik i Kungsbacka-området.

grön aktivist
846 Inlägg
14 september 2011
SAAB 9000 aero / Volvo 850 T5-R är lättstulna, driftsäkra,tunga samtidigt som det är bilar som har bra med punch under huven.
Perfekt för rån t.ex.

878 Inlägg
14 september 2011
Skulle aldrig kunna tänka mig att någon snor en t5r för ett rån... speciellt en t-gul aldrig i livet... Min blev stulen för den antagligen skulle plockas ner i delar men tur som fan att polisen gjorde ett bra jobb.

All The best
MVH
Jonas .L

850 Inlägg
14 september 2011
Confide skrev:
SAAB 9000 aero / Volvo 850 T5-R är lättstulna, driftsäkra,tunga samtidigt som det är bilar som har bra med punch under huven.
Perfekt för rån t.ex.

jupp lätta att själa samma med s\v70t5  \ R fast dom flesta vet inte om hur man gör på dom bilarna o T gul bilar är som du säger finns gött om pulver under huven på dom orginal spelar ingen roll om det är R t5 whatever dom flesta som själ såna är till för rån! hel enkelt

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood

4 255 Inlägg
14 september 2011
ejon_850 skrev:
Skulle aldrig kunna tänka mig att någon snor en t5r för ett rån... speciellt en t-gul aldrig i livet... Min blev stulen för den antagligen skulle plockas ner i delar men tur som fan att polisen gjorde ett bra jobb.

Tror du har fel, det är en väldigt bra bil för rån. Och folk som inte är bilintresserade vet inte att en gul 850 oftast (alltid?) är en T-gul. Jag har hört att just 9000 aero och 850 T5 är riktigt intressant flyktbilar och skulle jag skaffa mig en flykt bil själv så skulle jag nog ta någon av dom.

Bilmekaniker
805 Inlägg
14 september 2011
Tror knappast man stjäl en GUL bil för ett rån, Då har man fan inte mycket vett i huvudet.

2 452 Inlägg
14 september 2011
har ju varit en hel del rån med 850 bilar,sen hade dom imorse en jakt när jag åkte till jobbet en stulen bmw av nyare model,det enda tråkiga som var att snuten som körde en av värstingbilarna en v70r kombi körde rätt in i han....sen var det typ 3 bilar som var riktiga med runt han så man kan ju undra vad han hade gjort...

döden kommer tillbaka

850 Inlägg
14 september 2011
zemet skrev:
ejon_850 skrev:

Tror du har fel, det är en väldigt bra bil för rån. Och folk som inte är bilintresserade vet inte att en gul 850 oftast (alltid?) är en T-gul. Jag har hört att just 9000 aero och 850 T5 är riktigt intressant flyktbilar och skulle jag skaffa mig en flykt bil själv så skulle jag nog ta någon av dom.

håller helt klart med dig  skulle självt valt något slag av volvo  som går bra tex 850i

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood

Bilmekaniker
805 Inlägg
14 september 2011
möjligt, men inte en GUL bil.. det drar åt sig ganska mycket uppmärksamhet hur ofta ser man en gul bil.. oftast silvrig / röd eller liknande färg som är vanlig.

850 Inlägg
14 september 2011
AnesN skrev:
möjligt, men inte en GUL bil.. det drar åt sig ganska mycket uppmärksamhet hur ofta ser man en gul bil.. oftast silvrig / röd eller liknande färg som är vanlig.

behöver ju inte va gul   just då men aa en bil som går bra iallafall komma undan! helt enkelt hoppas iallafall dom hittar 855an i bra skick fast till 99 procent nerplockad sad

Sök