Chevy -55 förvandlas till "Amercian Graffiti" chevy.
ROSTLAGAS & TOTALRENOVERAS & BYGGS OM FÖR ATT LIKNA EN KÄND FILMBIL, Nämligen Bob Falfas grymma 55a från filmen American Graffiti (Sista natten med gänget) det blir ingen "clone" utan mer en hyllning... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 585 Inlägg
16 juni 2012
Trådstartare
BUS257 skrev:
-Jag ser att det lever en arbetsmyra i dej... kul å se framgångarna... själv jobbar jag som en gnu med trädgården för närvarande... see you soon... //Håkan
Tackar, ja jag har lite trädgårds/hus arbeten jag gör just nu, man förde kan man ju "fundera" lite över saker med bilen några minuter, när man endå e i garaget & målar brädor
Putteliten skrev:
Å genast tog du igen all den vikten med dom svålarna till däck!
hahaha ja typ då, men allt tjänad vikt är ju en mindre totalvikt i slutändan
weber140 skrev:
jag har också kelly super charger!!!!
Jasså, ja det verkar vara vanligt på ameriknare med dessa
M50-14" tror jag mina bakdäck är i måtten.
JohnWayne skrev:
Tidstypiska däck på snygga fälgar = tummen upp
Tackar, ska bara hitta ett par framfälgar i rätt mått nu. Vilket inte är så enkelt om man inte köper nya fälgar, men då får jag inte med "rätt" utseende
6 585 Inlägg
1 juli 2012
Trådstartare
JohnWayne skrev:
farbrorbozze skrev:
JohnWayne skrev:
Kan vara bra med lite andra avkopplande projekt
Japp ,fast jag har ju alltid Chevan + B20n till P1800an att jobba med om trädgårdsarbetet blir för tråkigt
Det är alltid bättre med för många projekt än för få
ja fast man får svårt att få tiden att räcka till
Sålde ju PVn i fredags så det är iaf en bil mindre på Gården , ska försöka bli av med reservdels P1800an åxå & lite Amazonprylar (karossbitar) sen känns det som jag "städat" klart
Japp ,fast jag har ju alltid Chevan + B20n till P1800an att jobba med om trädgårdsarbetet blir för tråkigt
Sålde ju PVn i fredags så det är iaf en bil mindre på Gården , ska försöka bli av med reservdels P1800an åxå & lite Amazonprylar (karossbitar) sen känns det som jag "städat" klart
Min Amazon behöver en frisk höger framskärm. Du råkar inte ha en sån?
6 585 Inlägg
1 juli 2012
Trådstartare
JohnWayne skrev:
farbrorbozze skrev:
JohnWayne skrev:
Min Amazon behöver en frisk höger framskärm. Du råkar inte ha en sån?