Chevy -55 förvandlas till "Amercian Graffiti" chevy.
ROSTLAGAS & TOTALRENOVERAS & BYGGS OM FÖR ATT LIKNA EN KÄND FILMBIL, Nämligen Bob Falfas grymma 55a från filmen American Graffiti (Sista natten med gänget) det blir ingen "clone" utan mer en hyllning... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 583 Inlägg
23 september 2013
Trådstartare
ontoft skrev:
Måste vara den mest optimala tatueringen ever!
jepp & den känns helrätt i min värld
och egendesignad av mig genom ett par olika foton från nätet & bilarna är mina modellbilar som jag fotat av sen har Anna försett allt med detaljer från fotona i tidingen Bilsport Classic nr3 2007
Senast redigerat av farbrorbozze (23 september 2013)
Så idag blev en milstolpe passerad , först så hämtade jag rutorna hos glasmästaren på förmiddan, sen på eftermiddan så gjorde jag min första tatuering.
6 583 Inlägg
23 september 2013
Trådstartare
Tumbleweed skrev:
Sket ball tattis!!! Den ska du vara nöjd med!!
Tumbleweed skrev:
Fina rutor oxå
Streetfreak skrev:
farbrorbozze skrev:
Så idag blev en milstolpe passerad , först så hämtade jag rutorna hos glasmästaren på förmiddan, sen på eftermiddan så gjorde jag min första tatuering.
Redigt läcker tatuering! Välgjord, risk att chevan kunde sett ut som en opel annars...
Tackar tackar, det var första bilarna hon gjorde om jag förstod rätt så dom är avritade från foto, men hon är väldigt duktig på detaljer & det tycker jag hon fick till bra, mina ord var det behöver inte synas vad det är för pryl/text på nummerplåt mm det viktiga är att det ser ut som detaljer. MEN om man zoomar in bilden i telefonen så kan man läsa texten på nummerplåten på rodden & även se förgasarna speglas i torpedväggen.
När du får tid nån gång så sväng förbi enköping och in i fjärdhundra! i närheten av silosen finns ett café som heter Mels drive in, gjort exakt som det ser ut i filmen (tror jag) de har ialla fall försökt. ball tatuering
När du får tid nån gång så sväng förbi enköping och in i fjärdhundra! i närheten av silosen finns ett café som heter Mels drive in, gjort exakt som det ser ut i filmen (tror jag) de har ialla fall försökt. ball tatuering
6 583 Inlägg
23 september 2013
Trådstartare
Power-krille skrev:
och jag som bara skulle kolla några sidor i något som verkade som en trevlig tråd slutade i 4 timmar underbar läsning av mer eller mindre galenskap?!?! MÅNGA tummar upp för detta galna projekt , längtar efter ett färdigt resultat!!
jag hade tråkigt så jag satt och läste igenom hela tråden igen! det är helt sjukt vilken jobb du lägger ner, och det ger jag tummen upp på! jävligt schysst gadd också!
6 583 Inlägg
24 september 2013
Trådstartare
H_landen skrev:
oj shit vilket projekt!
och jag som bara skulle kolla några sidor i något som verkade som en trevlig tråd slutade i 4 timmar underbar läsning av mer eller mindre galenskap?!?! MÅNGA tummar upp för detta galna projekt , längtar efter ett färdigt resultat!!
Mvh// en ny prenumerant ^^
Bjornpn skrev:
jag hade tråkigt så jag satt och läste igenom hela tråden igen! det är helt sjukt vilken jobb du lägger ner, och det ger jag tummen upp på! jävligt schysst gadd också!
Tackar,tackar jag är helnöjd med tatueringen trots att den inte är et dygn gammal , och bilen kommer bli klar. Fast jag vet inte när