Yes Stämmer bra!!! 15" men vill att det ska se lite race ut ! sen så kan man ju bara byta tebaxs till glidar rims om man nu skulle vilja det , men tror nog att jag kommer vilja ha dem där på sen ändå! då jag byggt bilen för att köra skiten ur den
Yes Stämmer bra!!! 15" men vill att det ska se lite race ut ! sen så kan man ju bara byta tebaxs till glidar rims om man nu skulle vilja det , men tror nog att jag kommer vilja ha dem där på sen ändå! då jag byggt bilen för att köra skiten ur den
Kommer bli hur bra som helst Kul att det går framåt!
Kommer bli hur bra som helst Kul att det går framåt!
Yes börjar komma in på slutspurten nu! kommer bli mycket att lacka snart!
Hahaha! Utan tvekan bästa problemlösningen på länge!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
funkar - Like a Boss! tänkte finisha dem i Bastun! men orkade inte räckte nog med Chryslern!
hehe ser kanon bra ut ska bli kul att se helheten
Yes är bara lackning av bilen kvar nu typ , och sedan instalera megnet ventilen för att öka ladd lite till!, men drar mig för lacken eller slipningen kanske man ska säga
funkar - Like a Boss! tänkte finisha dem i Bastun! men orkade inte räckte nog med Chryslern!
hehe ser kanon bra ut ska bli kul att se helheten
Yes är bara lackning av bilen kvar nu typ , och sedan instalera megnet ventilen för att öka ladd lite till!, men drar mig för lacken eller slipningen kanske man ska säga
bara lackningen kvar för mig med och ja ska nog göra de i helgen
du lackar själv alltså ?
yesbox..
Nice! du skulle inte kunna skriva ut eller dra ett PM om hur du slipade och med vad ? vilka papper du använde först innan prime sedan på prime/filler etc ? vill få bästa möjliga resultat!