Alltid lika hög kvalitet på utförandet, blir bättre än när den var ny. Det där med att beställa prylar som skall passa direkt har jag gett upp. Det är som att dom bara pissar på en och tar pengarna
Alltid lika hög kvalitet på utförandet, blir bättre än när den var ny. Det där med att beställa prylar som skall passa direkt har jag gett upp. Det är som att dom bara pissar på en och tar pengarna
Tusen tack. Nästan ingen man köpt har passat rakt av. Tycker dock att Mopar inte har samma problem. Där passar grejerna mycket bättre.
Kan ha att göra med att alla Mopar-produkter hade samma teknik. Ford, Mercury, Edsel, Lincoln hade alla lite egna lösningar. Kanske eftermarknadsdelarna ska passa åt flera märken samtidigt. Så i stället passar de inte alls
Strax klar, så hinner du sladda med den i snön, haha!
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Tusen tack Hade säkert gått att få till avgasröret snyggare men börjar bli sugen på provstart Det kan ju hända man byter till dubbelt nån gång i framtiden
För att få tankmätaren att fungera måste givaren i tanken jordas. Jag löder fast en kabel i givarhuset som sedan skruvas med samma skruv som skyddet åt givaren.
Syns ej ännu på bild
Skyddet eller locket ser inte så fräscht ut
men efter blästring och grund/slipgrund ser det bättre ut