När jag inte kan göra så mycket åt bilen med tanke på foten så sätter jag mig vid datorn och kollar igenom Dennis Carpenters sortiment. Ögnar igenom alla sidor ´59 delar och får ihop en rejäl beställningslista. Att beställa därifrån funkar otroligt bra. Bra att fylla i namn och adressuppgifter, betala med VISA och grejjerna anländer till det lokala postkontoret.
Skitlätt, som ni i Sverige skulle säga
Clipsen till tröskellisterna är det första som beställ. Att de finns nya är helt toppen Tänk att man kan beställa så obetydliga delar till en bil som tillverkades för 54 år sedan. FANTASTISKT
Någon tankgivare fanns inte med vid köpet Jag har kört med Plyman några somrar utan tankgivare och jag kan säga att det är otrorligt irriterande att inte veta hur mycket som finns i tanken.
Läste igenom tråden för en tid sen men har inte skrivit nått en men tänkte de var dax nu:-)blev imponerad av allt jobb du lagt ner på bilen så självklart blev de att följa projektet. :-) synd att de blir en liten paous på grund av foten men lycka till så fort du kommer på benen igen :-)
Läste igenom tråden för en tid sen men har inte skrivit nått en men tänkte de var dax nu:-)blev imponerad av allt jobb du lagt ner på bilen så självklart blev de att följa projektet. :-) synd att de blir en liten paous på grund av foten men lycka till så fort du kommer på benen igen :-)