Hittade detta under en längre bilresa i veckan. Bra sub börjar vid 5 min. 37 sek. Det kom toner sedan som min låda med en 15" inte riktigt kom ner till, fastän det fläcktade rätt bra, men allt var ljuv musik och jag näst intill studsade i bilen hela vägen hem. Gillar du inte D´n B så kan du gott ge detta en chans ändå. Exclusivt som rubriken på mixen lyder. http://www.youtube.com/watch?v=hlSfVA92 … ure=relmfu
1:a Pris. 148,3 dB på IdBL MDS Concept Store Arninge 2012!
146,9 dB @ 43 hz med en 12" på MDS Outlaw Crank It Up.
Overpower it!
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Bosabengt: Jag har inget bygge just nu och mina hemmahögtalare gräver inte så djupt att jag kan avgöra om det funkar. Kommer åter gå till denna tråden när prylarna sitter i bilen.
Någon som kan svara på vid vilken frekvens första bastonen är?
Innan jag byggde om porten i Expressen så körde jag Magic Affair och upptäckte frekvenser som jag aldrig hört innan. Någon som har "The Story Continues" och vill analysera det albumet? T.ex dessa, men det finns fler på det albumet.
Innan jag byggde om porten i Expressen så körde jag Magic Affair och upptäckte frekvenser som jag aldrig hört innan. Någon som har "The Story Continues" och vill analysera det albumet? T.ex dessa, men det finns fler på det albumet.
Jag LOVAR dig att denna är en bra låt för hairtrick. Dock bara introt. Introt gjorde mig iaf döv i min förhållandevis lilla anläggning. Man kände trumhinnorna vibrera!!
Jag LOVAR dig att denna är en bra låt för hairtrick. Dock bara introt. Introt gjorde mig iaf döv i min förhållandevis lilla anläggning. Man kände trumhinnorna vibrera!!
Åhhh den har jag glömt bort, det bästa är att jag har det albumet på cd
Tänkte jag fick göra ett bidrag här. Finns många härliga låtar här, många som man har gott minne av när man spela aktivt(som dj då).
Vet ej om man får håret att flyga men den dunkar bra och får saker att flytta sig. finns som radiovänlig version med.. Brukar stoppa i denna singeln när jag byggt nytt.