En chevan som var så slut pgr rost har fått tillbaka sitt liv igen! Kolla tråden för mer information, bilen är färdig nu och lägger upp den här för att kunna avsluta den!
idag har vi slipat en hel del på det som är kvar innan det kan lackas. har även röjt bort en massa fordon som stog och täckte för lackboxen! gick med lite våld med lilltrucken! Blev att dra ut på tiden lite med att lägga metallicken idag på kjolpaketet, då min far har tydligen blivit skitförbannad för llänge sen och slagit sönder nästan alla lampor i lacken! så fick lov att byta dom! haha
grovslipat lite spackell
flyttar på en nått konstigt skit!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
idag har vi lagt färg på kjolarna! inte riktigt klart på bilderna! blev så sent för mej så jag åkte hem, Farsan min är kvar och målar! lägger upp lite bilder på vad jag hann fota!
sen fick vi tråkigt mellan lackvarven så vi satte oss vid pannan och provkokade! säkerhetssystemet funkade som det skulle!
nästan 110 grader blev det!
så här ser det ut när pannan löser ut säkerhetsventilerna! vattenånga som var ganska het!
aha tackar, det är roligt när nån följer! Har inte varit så mycket för att göra trådar så här. men det känns roligare på nå vis att hålla på. framförallt om nån följer!
5komma2racing : det lät inte alls så billigt
Fint att någon rustar upp en sådant fint åk! Gillar dessa bilar riktigt mycket.
ja, men vägen dit. innan man kan säga fint åk. skulle jag ge dej 1 krona för varje gång jag vrålar ur mej och skriker "jävla fitt amerikanska bil helvete" och kastar iväg verktygen så skulle du bli miljonär! extremt jobbigt att skruva med den under, ALLT är totalt sönderostat! (ej rostskyddsbehandlad) men det bli nog bra tillslut hoppas jag på!
ja, men vägen dit. innan man kan säga fint åk. skulle jag ge dej 1 krona för varje gång jag vrålar ur mej och skriker "jävla fitt amerikanska bil helvete" och kastar iväg verktygen så skulle du bli miljonär! extremt jobbigt att skruva med den under, ALLT är totalt sönderostat! (ej rostskyddsbehandlad) men det bli nog bra tillslut hoppas jag på!
Hahaha! Ja det vore något Gamla jänkar åk brukar inte vara så bra rost skyddade vad jag har lärt mig iaf. Men även om vägen är lång så blir man jävligt nöjd efteråt! Då är allting så jävla bra bara
Hahaha! Ja det vore något Gamla jänkar åk brukar inte vara så bra rost skyddade vad jag har lärt mig iaf. Men även om vägen är lång så blir man jävligt nöjd efteråt! Då är allting så jävla bra bara
ja det har du rätt i! men har köpt några flaskor med rostskydd så det kommer bli ett tjockt lager med asfalt under kärran! borde stå emot svenska vinter saltade vägar ganska så bra!
ja det har du rätt i! men har köpt några flaskor med rostskydd så det kommer bli ett tjockt lager med asfalt under kärran! borde stå emot svenska vinter saltade vägar ganska så bra!
Haha! Lägg några extra lager i hörnen så håller det förevigt