Kan jag få böter pga denna dekalen??

Putteliten
25 november 2011 · 9 078 Inlägg

it_mutt skrev:
Nedrans massa text....

Tyvärr så är det så på den här sidan att sticker man ut lite för mycket, eller inte tycker likadant som många andra. Ja då är man helt enkelt omogen, gnällig och behöver växa upp. För man kan ju inte vara vuxen om man inte är en i mängden och tycker som dom. Bäst av allt, tycker man inte som dom så förtjänar ens bil/ar automatiskt dåliga betyg, även om det skulle vara en likadan som deras.

Anton-DekorTeknik
25 november 2011 · 964 Inlägg

it_mutt skrev:
TEXT!

Jag tycker hon inte bara är omogen för dekalen utan beteendet på forumet med.

Hur tror du mina sponsorer skulle säga om jag hade den dekalen på eller om hon började
få kunder och kommer med 740in till ett bröllop.


På hennes hemsida är hon 39år!!! och har 2 barn.
Så det är ju inte direkt någon 18åring som köpt sin första 740.


Massor som sticker ut här på forumet som inte får skit men handlar mera om det är dagisnivå eller på en seriös nivå.

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
foruuuM däcksparkare
25 november 2011 · 77 Inlägg

Herregud,haha,känns som att man kliver många på tårna nu. Nåja,om nån (TS) ska tycka att den där dekalen är rolig,så måste ju nån få tycka att den inte är rolig? Hur många som helst har påpekat att den är rolig, och några andra (jag t.ex) har påpekat motsatsen,jag förstår inte, om nån ska läxa upp mig för att jag inte tycker som TS,då måste ju jag läxa upp denne nån för att h*n inte tycker som jag? Och till slut skulle ju det bli ett jävla liv.

Sen har jag inte,och jag ska inte gå på nån personligen, och berätta hur mogna eller omogna dom är osv (det är ju faktiskt inte min ensak),men en vuxen människa som åker runt och skyltar om att man ska pissa på polisen,det är ju inget man ser varje dag tongue

Bifogar en bra låt som får tala för sig själv  http://www.youtube.com/watch?v=0z4NnSutXSU



PSST,för att hålla sig till ämnet: om du har riktigt otur så kan dekalen säkert anses som stötande osv av någon,och så får du väl pynta nån härlig slant för förargelseväckande beteende,eller nåt annat svammel.

Stor *** är klen tröst i fattig familj
Vaktkonstapeln
25 november 2011 · 51 Inlägg

Låt dekalen sitta. Kör hårt. smile

Volvo S40 T4 "Saint Croix Engineering" (1999)
Vaktkonstapeln
25 november 2011 · 51 Inlägg

Förresten så kan jag kolla upp på jobbet vad dom säger!

Volvo S40 T4 "Saint Croix Engineering" (1999)
Kalaspinglan
26 november 2011 · 697 Inlägg

Jösses vilket liv för en dekal :-S bad inte om smakråd, är såpass gammal att jag kan ta egna beslut!!!
Kan tala om för er som har ont i r**en av ett stackars klistermärke, att jag blev stoppad idag och det
va inte pga klistermärket. Jag bad farbror söt polis att kolla på märket, när det andra va klart, han bara
skrattade och gav mej tummen upp :-D

Audi 80 V6 2,8 "S2 Replikan" (1992)
Skoda Octavia 5E "Kollegan" (2015)
carnageman Rallyförare
26 november 2011 · 1 075 Inlägg

big_smile Det hade jag oxå gjort om jag va snut smile

Kalaspinglan skrev:
Jösses vilket liv för en dekal :-S bad inte om smakråd, är såpass gammal att jag kan ta egna beslut!!!
Kan tala om för er som har ont i r**en av ett stackars klistermärke, att jag blev stoppad idag och det
va inte pga klistermärket. Jag bad farbror söt polis att kolla på märket, när det andra va klart, han bara
skrattade och gav mej tummen upp :-D

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
Fellow
26 november 2011 · 1 581 Inlägg

Inget ont så mot dekalen men jag avskyr folk som "hatar" polisen. Jag själv har åsikten att vi behöver 100 000 poliser till.

Kalaspinglan
26 november 2011 · 697 Inlägg

Vaktkonstapeln skrev:
Låt dekalen sitta. Kör hårt. smile

Taaaack vaktkonstapeln, du e en klippa :-)

Audi 80 V6 2,8 "S2 Replikan" (1992)
Skoda Octavia 5E "Kollegan" (2015)
Kalaspinglan
26 november 2011 · 697 Inlägg

carnageman skrev:
big_smile Det hade jag oxå gjort om jag va snut smile

Kalaspinglan skrev:
Jösses vilket liv för en dekal :-S bad inte om smakråd, är såpass gammal att jag kan ta egna beslut!!!
Kan tala om för er som har ont i r**en av ett stackars klistermärke, att jag blev stoppad idag och det
va inte pga klistermärket. Jag bad farbror söt polis att kolla på märket, när det andra va klart, han bara
skrattade och gav mej tummen upp :-D

Hehe..eller hur big_smile

Skoda Octavia 5E "Kollegan" (2015)
Audi 80 V6 2,8 "S2 Replikan" (1992)
carnageman Rallyförare
26 november 2011 · 1 075 Inlägg

Jag skulle aldrig hänga upp mig på ett märke, t.ex om du skulle ha en "kalle pissar på egna företagare"-dekal så skulle jag ta det med ro, har tillräckligt vett att fatta att det inte är mig du pissar på utan mina kollegor som jag vet är äckliga svin som blåser folk hela dagarna... t.ex

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
Kalaspinglan
26 november 2011 · 697 Inlägg

discokapten skrev:

Kalaspinglan skrev:

volvo_245_racing skrev:

1+

Efter 2 incidenter med polisen så har dom tappat all värdighet för mej oxå wink

Du kan väl berätta om dessa "incidenter"?, så kanske det är lättare att förstå.

Skicka ett mail om du e intresserad...

Audi 80 V6 2,8 "S2 Replikan" (1992)
Skoda Octavia 5E "Kollegan" (2015)
Dotzie
26 november 2011 · 485 Inlägg

Kalaspinglan skrev:
Jösses vilket liv för en dekal :-S bad inte om smakråd, är såpass gammal att jag kan ta egna beslut!!!
Kan tala om för er som har ont i r**en av ett stackars klistermärke, att jag blev stoppad idag och det
va inte pga klistermärket. Jag bad farbror söt polis att kolla på märket, när det andra va klart, han bara
skrattade och gav mej tummen upp :-D

tongue...just det...själv ska jag trycka upp en dekal där det står.....väx aldrig upp...du kan bli gammal

My car Brings Me Women
Kalaspinglan
26 november 2011 · 697 Inlägg

Dotzie skrev:

Kalaspinglan skrev:
Jösses vilket liv för en dekal :-S bad inte om smakråd, är såpass gammal att jag kan ta egna beslut!!!
Kan tala om för er som har ont i r**en av ett stackars klistermärke, att jag blev stoppad idag och det
va inte pga klistermärket. Jag bad farbror söt polis att kolla på märket, när det andra va klart, han bara
skrattade och gav mej tummen upp :-D

tongue...just det...själv ska jag trycka upp en dekal där det står.....väx aldrig upp...du kan bli gammal

Härligt, det gillas :-D

Skoda Octavia 5E "Kollegan" (2015)
Audi 80 V6 2,8 "S2 Replikan" (1992)
Anton-DekorTeknik
26 november 2011 · 964 Inlägg

Kalaspinglan skrev:
Jösses vilket liv för en dekal :-S bad inte om smakråd, är såpass gammal att jag kan ta egna beslut!!!
Kan tala om för er som har ont i r**en av ett stackars klistermärke, att jag blev stoppad idag och det
va inte pga klistermärket. Jag bad farbror söt polis att kolla på märket, när det andra va klart, han bara
skrattade och gav mej tummen upp :-D

Inte dekalen jag reagerade mest på utan hur du skriver och din attityd för vara 39år m.m.

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
discokapten Kapten på disco!
26 november 2011 · 1 729 Inlägg

Antonicracing skrev:

Kalaspinglan skrev:
Jösses vilket liv för en dekal :-S bad inte om smakråd, är såpass gammal att jag kan ta egna beslut!!!
Kan tala om för er som har ont i r**en av ett stackars klistermärke, att jag blev stoppad idag och det
va inte pga klistermärket. Jag bad farbror söt polis att kolla på märket, när det andra va klart, han bara
skrattade och gav mej tummen upp :-D

Inte dekalen jag reagerade mest på utan hur du skriver och din attityd för vara 39år m.m.

HAHAHAHA Hon är en 41årig tvåbarns mamma! Fan jag tror jag dör, det är fan det roligaste jag varit med om! Jag hade svårt att tro att man kunde ha sån dålig smak när man var typ 12, men det här?

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
schnauz
26 november 2011 · 1 758 Inlägg

Rolig tråd, synd att den blev låst så snabbt bara:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=232095

trubbelturbo
28 november 2011 · 1 460 Inlägg

Det enklaste och bästa alternativet är nog att kontakta berörd myndighet och fråga om det strider mot någon lag att applicera en dekal som avbildar en person som urinerar på polisväsendets logotyp.

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
TLO
28 november 2011 · 1 062 Inlägg

Fellow skrev:
Inget ont så mot dekalen men jag avskyr folk som "hatar" polisen. Jag själv har åsikten att vi behöver 100 000 poliser till.

Instämmer!

"You Go, we go!"
carnageman Rallyförare
28 november 2011 · 1 075 Inlägg

Du verkar ha tagit hennes dekal personligt... Är du en liten korrupterad snut kanske? big_smile

skottas skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=232095

Fellow // 100.000 snutar till - GÄRNA!
Men ta bort dom som enbart sysslar med att bötfälla genom fartkontroller och framförallt UTSE EN OBEROENDE INTERNUTREDNINGSGRUPP BESTÅENDE AV ÅKLAGARE, INTERNUTREDARE & DOMARE som BARA pysslar med Polismål. I dagsläget har vi har en korrupt poliskår som utreder sina egna brott...

Senast redigerat av carnageman (28 november 2011)

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang