JM-Racing: Volvo 745 Turbo "The Dragon Guardian"

Volvo 745 Turbo "The Dragon Guardian", även min s.k förstabil. Införskaffad Oktober 2011, och här nedanför följer det mesta som är gjort i min ägo med den, fattas givetvis lite då projekttråden varit död i nästan ett år, hehe.
  • 36 Följare
  • 40 233 Visningar
  • Uppdaterades senast 17 april 2016
MelinPerformance Just livin' life - VIP Style
25 maj 2013 · 315 Inlägg

Lilljegern skrev:
Ser f*n bra ut juh! big_smile

Kul att du gillar den. smile

- Jimmy.

Just live life - VIP Style.
Farbrorfransson Högskoleutbildad däcksparkare
26 maj 2013 · 1 481 Inlägg

Fan va surt med kopplingen hmm
Men innertaket kan nog bli schysst! big_smile
Jobba på! smile

BMW 528i -99
Volvo 940 GL -92
Volvo 940 "Grp F" (1991)
MelinPerformance Just livin' life - VIP Style
26 maj 2013 · 315 Inlägg

Turbo-Fransson skrev:
Fan va surt med kopplingen hmm
Men innertaket kan nog bli schysst! big_smile
Jobba på! smile

Ah de är riktigt keligt måste jag säga. Och att Volvo dessutom gav mig fel gummipackning som dessutom i sin tur kostade 400kr gör ju inte saken roligare. Menmen, ska beställa nya från skruvat (Kostar 50kr där -.-), så får la hoppas de löser sig. smile
Ja, innertaket hoppas jag på, är ett jävla jobb bara.. :p
Ska försöka. smile

- Jimmy.

Just live life - VIP Style.
Racerpatrick
26 maj 2013 · 198 Inlägg

Bilen ser j*vligt bra ut. Men skönhet är ju inte allt!! Du har ju inte haft någon jätte tur med bilen verkar det som tongue
Men svart innertak bli nog naaajs smile

Följer!

Turbo är ett måste!
Volvo V70 T5 "Blixten" (1997)
MelinPerformance Just livin' life - VIP Style
26 maj 2013 · 315 Inlägg

Racerpatrick skrev:
Bilen ser j*vligt bra ut. Men skönhet är ju inte allt!! Du har ju inte haft någon jätte tur med bilen verkar det som tongue
Men svart innertak bli nog naaajs smile

Följer!

Kul att du gillar den. Haha, jo det kan jag faktiskt lova dig att jag haft. Haft bra mycket tur med denna bilen, att kopplingen krånglar är faktiskt det enda krånglet jag haft och fråga vem som helst som håller på med såna här bilar, det är inte mycket krångel att gnälla över. Att de dessutom är de billigaste med kopplingen som krånglat är ju ren tur bara där. Är dessutom inte bara svart innertak, de är mocca. smile
Kul att höra. smile

- Jimmy.

Just live life - VIP Style.
Berglund_89
17 april 2016 · 1 476 Inlägg

Mjaha, och här går det...? roll cool

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3
BMW 328i Touring "F31 l M-Sport" (2013)
MelinPerformance Just livin' life - VIP Style
17 april 2016 · 315 Inlägg

skrotnisse89 skrev:
Mjaha, och här går det...? roll cool

Kollar du på bilen inne på profilen så ser du.  Den skulle göras iordning & köras med men så fick jag akutinköpa en bruksbil så den står än.  Nybytta & renoverade bromsar, nybytt inredning, omlackade dörrstolpar (de svarta), utbytta sidospeglar, listerna bytta, sidomarkeringarna, och fixa stänkskydd, ryckt toning m.m så den lever!  Dock kommer den stå och får fundera ut exakt vad jag skall göra.  Tappat lite orken för att ha igång så många projekt som jag har.  Prioriterar just nu att 2 bilar skall skrotas, en skall säljas (alla är inte på gorg) och sen 760n efter det.
Sen är det mycket med boende, garage, jobb osv... smile


/Jimmy

Just live life - VIP Style.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang