Inför: Motormässan Östersund 26 - 27 Maj 2012

mkiv77
19 december 2011 · 1 153 Inlägg

Ja precis alla som vill drifta och dom som vill prova på o drifta hör av sig här eller till mig.
Enda kravet är egen bil o glatt humör.Däck kan ev fixas.smile

Butch89
19 december 2011 · 63 Inlägg

Ja jag är anmäld och klar va? smile Däck får gärna fixas! tongue haha

mkiv77
19 december 2011 · 1 153 Inlägg

Japp kommer summeras o skrivas upp vilka som är anmälda osv.Ska kolla vidare på däck o se va som går att skaka fram.

Butch89
19 december 2011 · 63 Inlägg

Sen får ingen förvänta sig att jag kan drifta. tongue Men man lär sig väl med tiden? big_smile

mkiv77
19 december 2011 · 1 153 Inlägg

Butch89 skrev:
Sen får ingen förvänta sig att jag kan drifta. tongue Men man lär sig väl med tiden? big_smile

Då är vi två.Jag kommer krana på effekt så att de spinner vilket fall som hellst.Hahah
Jag ställer upp bara som en kul grej.Inte alla som både ställer ut bilen o driftar med den.

Nomenia ÖstersundsGatbilar
20 december 2011 · 1 570 Inlägg

Jag ställer oxå ut och ska drifta smile

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823
Volvo V50 D2 "Familje Pråmen" (2011)
Nissan Skyline R33 "ZeeMax" (1995)
mkiv77
20 december 2011 · 1 153 Inlägg

Fan va skoj vi ska ha.Jag har även beställt bra väder den helgen:)

Butch89
20 december 2011 · 63 Inlägg

Jo jag tänkte ställa ut min WIP jag också. smile Låter helt underbart d mkiv! big_smile

Slain
3 januari 2012 · 199 Inlägg

Fungerar bilen ställer jag gärna upp på lite "drifting", eller ja försök till det iaf. lär ju gå allt annat än bra dock med tanke på slö bil visserligen, men man får ladda de bilen orkar å försöka hinna med  smile Kommer nog att komma på mässan också, skulle va roligare om man haft något att ställa ut men dregla på andras grejer funkr de å smile

Ford F250 Super duty "Dragbilen" (2016)
mkiv77
3 januari 2012 · 1 153 Inlägg

Slain skrev:
Fungerar bilen ställer jag gärna upp på lite "drifting", eller ja försök till det iaf. lär ju gå allt annat än bra dock med tanke på slö bil visserligen, men man får ladda de bilen orkar å försöka hinna med  smile Kommer nog att komma på mässan också, skulle va roligare om man haft något att ställa ut men dregla på andras grejer funkr de å smile

Bara kul om vi blir fler som ska sladda.

Slain
4 januari 2012 · 199 Inlägg

mkiv77 skrev:

Slain skrev:
Fungerar bilen ställer jag gärna upp på lite "drifting", eller ja försök till det iaf. lär ju gå allt annat än bra dock med tanke på slö bil visserligen, men man får ladda de bilen orkar å försöka hinna med  smile Kommer nog att komma på mässan också, skulle va roligare om man haft något att ställa ut men dregla på andras grejer funkr de å smile

Bara kul om vi blir fler som ska sladda.

Med 159 bortsprunga getter tror jag försöka sladda är mer rätt.. tongue

Ford F250 Super duty "Dragbilen" (2016)
Bische
9 januari 2012 · 21 Inlägg

Jag vill gärna ställa ut bilen om jag hinner med turbobytet och hinner få till en hyffsat körbar mapp tills dess.

Infon på min sida är uppdaterad sånär som på turbo/spridare, jag har fler bilder om ni vill ha det.

Mvh Bische

Senast redigerat av Bische (9 januari 2012)

Audi A4 1.8tqm "500hk or bust." (2002)
Nomenia ÖstersundsGatbilar
9 januari 2012 · 1 570 Inlägg

Bische skrev:
Jag vill gärna ställa ut bilen om jag hinner med turbobytet och hinner få till en hyffsat körbar mapp tills dess.

Infon på min sida är uppdaterad sånär som på turbo/spridare, jag har fler bilder om ni vill ha det.

Mvh Bische

låter klockrent smile du är så välkommen så

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823
Volvo V50 D2 "Familje Pråmen" (2011)
Nissan Skyline R33 "ZeeMax" (1995)
Salckin
30 januari 2012 · 1 Inlägg

Tror de kommer komma många bilar när det väl är dags.! Kommer blir riktigt roligt och det är ju kul det händer nått hemma i Östersund med. Jag kommer nog komma med båda bilarna men får se om man ställer ut. Driftingen vill man ju iaf testa på. Vet några till som är sugen oxå!

Nissan Skyline r32 GTR "Skyline r324" (1991)
mkiv77
30 januari 2012 · 1 153 Inlägg

Salckin skrev:
Tror de kommer komma många bilar när det väl är dags.! Kommer blir riktigt roligt och det är ju kul det händer nått hemma i Östersund med. Jag kommer nog komma med båda bilarna men får se om man ställer ut. Driftingen vill man ju iaf testa på. Vet några till som är sugen oxå!

Kul kul.Skriv ner här vilka som är sugen och vad för bil dom kör så jag kan styra upp resten:)

Nomenia ÖstersundsGatbilar
30 januari 2012 · 1 570 Inlägg

Salckin skrev:
Tror de kommer komma många bilar när det väl är dags.! Kommer blir riktigt roligt och det är ju kul det händer nått hemma i Östersund med. Jag kommer nog komma med båda bilarna men får se om man ställer ut. Driftingen vill man ju iaf testa på. Vet några till som är sugen oxå!

de låter kung de big_smile ju fler vi blir desto roligare kommer de bli

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823
Nissan Skyline R33 "ZeeMax" (1995)
Volvo V50 D2 "Familje Pråmen" (2011)
aydeen
7 februari 2012 · 175 Inlägg

Jag kommer ställa ut min mk1a om jag får ihop den tills mässan...smile Ska nog inte vara några prob o få färdigt den tills dess!

projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=236099

mkiv77
7 februari 2012 · 1 153 Inlägg

aydeen skrev:
Jag kommer ställa ut min mk1a om jag får ihop den tills mässan...smile Ska nog inte vara några prob o få färdigt den tills dess!

projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=236099

Har du pratat med nån på mässan redan eller vill du stå med oss ute?

Butch89
7 februari 2012 · 63 Inlägg

Jag kommer stå ute med er gissar jag på? tongue

mkiv77
7 februari 2012 · 1 153 Inlägg

Butch89 skrev:
Jag kommer stå ute med er gissar jag på? tongue

Klart du ska:D

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang