camaro67 skrev:
1EVOXIN1 skrev:
CHEEVA skrev:
okej ... de var ett ganska luddigt svar.
Speciella förbränningsrum har ju inte så mycket med underhållet att göra, och om det är kunskap runt motorbygge eller liknande så finns ju hur mycket information som helst på internet böcker osv så det ser jag inte som något hinder... lite logiskt tänkade och lite kunskap kommer man väldigt långt med . Jag har skruvat med allt möjligt och mig veterligen är det inte SÅ stor skillnad på motorer i överlag..
Det med att om man inte förstår är det inte lönt att lära sig ??!?!?! hur ska man förstå om man inte får lära sig ?!?!
Japaner är väl nogrannare med sina bilar pga ägande kostnaderna i japan, hade vi haft samma kostnader i sverige så hade nog många bilar åkt på skroten.
Förstår verkligen inte varför man måste vara någon överman för att kunna äga en skyline gtr, vill höra lite vad som gör den så speciell och inte bara att den är speciell. Att det är en mycket potent bil vet jag om, är sugen på en gtr eller liknande själv därför jag undrar. Om man inte bara kan "slänga sig över" en gtr vad ska man då göra ? gå någon speciell utbildning?
Skaffa en GTR, så förstår du vad jag menar. Speciell utbildning behövs inte men du måste vara noga med allt.
Vill du ha all information angående underhåll så PMa gärna.
Haha sämsta jag har hört någonsin. De är inga tekniska under direkt. Säg vad som är så speciellt med dom.
Det är inte ens värt att diskutera med dig då du alltid är så anti-skyline. Förvånar mig att du äger en S14 då du brukar tjata om jänkare.
"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti