3 april 2012
Trådstartare
Okej var nog inget fel på den tidigare givaren, har tagit en från skroten och bytt nu, precis likadan som innan och den från skroten var äkta siemens bmw givare. Går seriöst nötter på den här jävla bilen nu asså menmen ska försöka hitta felet. Kanske endå är någon spricka i någon slang jag ej hittat för bilen går ju skitfint på kallstart när choken är i sjunker skitfint tomgången när jag kopplar men så fort den blir varm så börjar den dö när jag kopplar. Så jag och min polare kollade två utav stiften igår och de visade sig att dom är väldigt vita, bilen får alltså fel bränsle/luft blandning. slangen till ODB är tejpad kan ju vara så att tidigare ägare har tejpat för att en kabel gått av kanske därför den krånglar när jag ska felsöka. Iallafall ska kolla om någon kabel är av, annars ska jag nog in till BMW och se om dom kan felsöka annars får jag väll prova byta tändstiften funkar inget av de får jag väll antagligen försöka sälja den med felet. FYFAN vad jag hatar oärliga säljare asså iefterhand skulle man fan stämt han för att sälja den utan att berätta felet som fanns.