Längtar efter att se dina uppdateringar på bygget!
Haha, ingen press nä då .
Du behöver inte alls känna dig pressad! Eftersom att du redan har gjort grymma grejer med bilen så tvekar jag inte på att du gör nästa grej lika bra om inte bättre
Då var man hemkommen från West Coast Motorshow och Sm finalen i Billjud som också blev säsongens sista event för min del.
Riktigt trevlig mässa och riktigt kul att för första gången stå på en mässa och visa upp bilen
Blev uttagen till Best of Sounds samt blev Svensk mästare i SQ Rookie, helt galet . Vill tacka alla som gjort detta möjligt, ingen nämnd ingen glömd, ni vet vilka ni är.
Nu blir det att ta det lite lugnt ett tag sen får man fundera hur nästa säsong skall se ut, vad som skall göras med bilen osv. Att bilen kommer att synas nästa år är då min målsättning och tanken är ju att utveckla bilen mot ett ännu mer cleant stuk både invändigt och utvändigt.
Stort grattis både till uttagningen och mästartiteln Mange! Även om Best of Sounds har ett smått märkligt upplägg så är ju det faktum att du belv en av fyra uttagna ett bevis på att du lyckats med ditt ljudbygge.
Stort grattis både till uttagningen och mästartiteln Mange! Även om Best of Sounds har ett smått märkligt upplägg så är ju det faktum att du belv en av fyra uttagna ett bevis på att du lyckats med ditt ljudbygge.
Fin bilen får slita som arbetshäst ibland också var 1 dm lera när jag skulle hämta jord, tur man har awd
Den andra fin bilen står och myser i värmen inför vintern
En liten titt på vad som skall in i bilen till 2014, visserligen inte helt nya saker men en rejäl uppgradering från 2013, resten på hur bygget kommer att se ut kommer senare