1578
Sök

Mange1972´s Volvo XC70 "Ocean Race Refinement" The final touch 2015

The final touch 2015

RättviksTräffen
339 501 Visningar
Uppdaterades senast 6 januari 2016
RättviksTräffen
454 Inlägg
6 juni 2012
Trådstartare
rasurbo skrev:
Ser bra ut smile Men kommer det upp något ljud hela golvet är täckt?

Tackar, inga problem, ljudet letar sig ut ändå.

1 777 Inlägg
6 juni 2012
Riktigt snyggt Mange och ljudet var det inget fel på , dunkar på bra hehe och framför allt låter riktigt rent!! Snyggt jobbat!

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
6 juni 2012
rasurbo skrev:
Ser bra ut smile Men kommer det upp något ljud hela golvet är täckt?

Det kan jag bekräfta att det gör! Mange har ett grymt fint ljud i sin bil.

Plåtis
948 Inlägg
7 juni 2012
big_smile Snyggt Mange.... Tror jag hinner i väg en vända i morgon, så då ska jag kolla om jag hittar något åt dig... =p

RättviksTräffen
454 Inlägg
7 juni 2012
Trådstartare
Rille-K skrev:
big_smile Snyggt Mange.... Tror jag hinner i väg en vända i morgon, så då ska jag kolla om jag hittar något åt dig... =p

Låter kanon de Rille

RättviksTräffen
454 Inlägg
9 juni 2012
Trådstartare
Lite utdelning på bygget blev det iallafall smile

http://i203.photobucket.com/albums/aa273/Mange1972/IMG_4041.jpg

Plåtis
948 Inlägg
9 juni 2012
GRATTIS Mange..... big_smile

32 Inlägg
9 juni 2012
Grattis Mange!! Kul med lite utdelning!!

rattvikstraffen.se

1 777 Inlägg
202 Inlägg
9 juni 2012
Mange1972 skrev:
... fick tips om en tjej, Anne Hjerp i Rättvik som handmålar motiv och tog kontakt med henne....

http://i203.photobucket.com/albums/aa27 … G_3740.jpg

Haha världen är bra liten! Fick chansen att måla dalahästar hemma hos henne för åtta år sedan smile Kul att se att hon lever!

"..batteriet till min klocka har jag glömt att byta ut, så den här da'n lär nog aldrig ta slut.."

www.teamunlimited.se
132 Inlägg
9 juni 2012
Hur många poäng fick du? Ska du tävla någon mer gång i EMMA Showcar? Ses vi på Mantorp?

Team Unlimited
www.teamunlimited.se

RättviksTräffen
454 Inlägg
9 juni 2012
Trådstartare
eea skrev:
Hur många poäng fick du? Ska du tävla någon mer gång i EMMA Showcar? Ses vi på Mantorp?

Hej, oj många frågor smile. Fick strax under 100 men då var inte SPL momentet med pga av vädret. Tanken är väl att det ska bli någon mer gång. Man vet aldrig med mantorp, har inte tänkt på det men nu när du säger det så kanske man ska ta sig en funderare smile.

Plåtis
948 Inlägg
10 juni 2012
Mange1972 skrev:
eea skrev:

Hej, oj många frågor smile. Fick strax under 100 men då var inte SPL momentet med pga av vädret. Tanken är väl att det ska bli någon mer gång. Man vet aldrig med mantorp, har inte tänkt på det men nu när du säger det så kanske man ska ta sig en funderare smile.

Klart du ska köra på Mantorp.... Jag tänkte premiär tävla då i EMMA "showcar"... big_smile
Vill vet hur pass den står sig i det... tongue

www.teamunlimited.se
132 Inlägg
10 juni 2012
Rille-K skrev:
Mange1972 skrev:
eea skrev:

Klart du ska köra på Mantorp.... Jag tänkte premiär tävla då i EMMA "showcar"... big_smile

Det är jättekul att de har bytt namn på klassen. Och att det inte längre är sådan stort moment när det gäller ljudet. Det blir fler som tävlar i klassen då. Jag kommer att vara på Mantorp 3-4 aug. Hoppas att ni kommer också!
Vet du hur högt du spelar med öppna dörrar?

Team Unlimited
www.teamunlimited.se

RättviksTräffen
454 Inlägg
10 juni 2012
Trådstartare
Rille-K skrev:
Mange1972 skrev:
eea skrev:

Den kommer stå sig alldeles utmärkt, du blir nog en tuff motståndare för dom flesta.

RättviksTräffen
454 Inlägg
10 juni 2012
Trådstartare
eea skrev:
Rille-K skrev:
Mange1972 skrev:

Det är jättekul att de har bytt namn på klassen. Och att det inte längre är sådan stort moment när det gäller ljudet. Det blir fler som tävlar i klassen då. Jag kommer att vara på Mantorp 3-4 aug. Hoppas att ni kommer också!

Det lutar mer och mer att man åker ner smile, lite som måste göras först så man har en liten chans att vara med och stångas, vet inte hur mycket jag spelar, vet inte ens hur mycket jag spelar med stängda dörrar. Tyvärr är inte min anläggning byggd för att spela högt men den borde väl spela åtminstonde 120 db.

730 Inlägg
10 juni 2012
Mange1972 skrev:
eea skrev:
Rille-K skrev:

Det lutar mer och mer att man åker ner smile, lite som måste göras först så man har en liten chans att vara med och stångas, vet inte hur mycket jag spelar, vet inte ens hur mycket jag spelar med stängda dörrar. Tyvärr är inte min anläggning byggd för att spela högt men den borde väl spela åtminstonde 120 db.

120 db borde du klara lätt. Det är inte så högt trotsallt...

Plåtis
948 Inlägg
11 juni 2012
Låter bra Mange... Ska kolla om man måste vara där bägge dagarna eller hur dom tänkt sig... smile

RättviksTräffen
454 Inlägg
17 juni 2012
Trådstartare
Dom nya brukshjulen som ska ersätta originalhjulen. Vulcanis 8x19".

http://i203.photobucket.com/albums/aa273/Mange1972/IMG_4194.jpg
Senast redigerat av Mange1972 (17 juni 2012)

Forummoderator
26 471 Inlägg
17 juni 2012
Mange1972 skrev:
Dom nya brukshjulen som ska ersätta originalhjulen.

http://i203.photobucket.com/albums/aa27 … G_4194.jpg

Härliga fälgar!

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök