inte för att vara elak nu men du har läst, jag bor i en byhåla där typ alla åker volvo och vi har som nöjen på rasterna att pystrimma

strax över 1 bar har du inte så mycket att hämta i effekt på en original snurra, och det smidigaste skulle nog vara att ställa upp laddtrycket direkt för jag tror det nog att det där inte kommer gå som du tänkt dig. för om du ställer grundladdet väldigt lågt kan du kanske få problem med att ställa upp den med pysning.
det finns ingen mening med att köra högre laddtryck för originalturbon kommer endast att flåsa varmluft när du börjar ladda över 1bar.
Jag vill även reda ut det där med boxar, du måste ha en guldbox för att kunna byta chipp för tändningen / alltså guldbox är tändning och denna ska väl sitta vid rattstången.
Bränsleboxen behöver du ju bara köpa ett chipp och sätta i för vad jag vet så går det att byta chipp i alla bränsleboxar, och denna sitter på passagerarsidan men för att vara säker så ta bort boxen och kolla om du kan sätta i chip.
vi du ha lite trevligare gång skulle jag mer säga kam, avgassystem.
Observera att jag sa någon stans mellan 0.7-0.9 beroende på hur mycket du vill chansa, absoluta max är 1bar men då kommer det ofta klippa och det är inge roligt att åka då.
original laddar den väl 0.55 eller något sådant om jag inte minns fel. men nu har jag sagt typ det jag kommer på just nu och nu är det ju upp till dig själv att välja hur du vill göra