1955
Sök

Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 28/4 20.00

90 Inlägg
2 april 2012
Jag och killen kommer nog också smile

Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.

Crusty69
2 april 2012
Kommer få med mig många roliga bilar härifrån smile

BMWFAN
16 Inlägg
2 april 2012
Klart man kommer

Devil

202 Inlägg
3 april 2012
Hoppas på att komma jag med smile

"..batteriet till min klocka har jag glömt att byta ut, så den här da'n lär nog aldrig ta slut.."

173 Inlägg
3 april 2012
Har inget att visa upp längre men jag kommer ändå för att kika på alla fina byggen smile

/jimpa

55 Inlägg
5 april 2012
Jag tänkte nog komma och riva lite asfalt med ny beemmern smile

424 Inlägg
6 april 2012
Intressant! Kankse kommer dit med mina MBs...

Chris
MBSCA Shopen & CKM Car Design
www.mbsca.com

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
6 april 2012
Trådstartare
mercedesshopen.com skrev:
Intressant! Kankse kommer dit med mina MBs...

Du är varmt välkommen smile

Mvh Andro CREW

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

105 Inlägg
7 april 2012
klart man kommer smile

SidewaysMonkey
56 Inlägg
9 april 2012
Ser ut o bli mkt folk, finns de nÅn Öppen plats o 'leka av sig pÅ' Äre klart man kommer:)

"When do you feel most alive?
- When your right on the edge to death"

202 Inlägg
9 april 2012
Ska försöka ta ledigt till 28:de, kan man komma med kärran min eller är det endast Lyxbilar som medtages? smile

"..batteriet till min klocka har jag glömt att byta ut, så den här da'n lär nog aldrig ta slut.."

Lackerare
587 Inlägg
9 april 2012
source011 skrev:
Ska försöka ta ledigt till 28:de, kan man komma med kärran min eller är det endast Lyxbilar som medtages? smile

alla bilar är väl välkomna smile

202 Inlägg
9 april 2012
audi-fjar skrev:
source011 skrev:

alla bilar är väl välkomna smile

Härligt! Ser fram emot en grymt trevlig dag/kväll smile

36 Inlägg
9 april 2012
johan1279 skrev:
Ser ut o bli mkt folk, finns de nÅn Öppen plats o 'leka av sig pÅ' Äre klart man kommer:)

Det finns det förmodligen, om det inte blir så fullt att bilar börjar parkera på den parkeringen. Då får man helt enkelt leta upp någon avlägsen plats att leka på.

"Always know if the juice is worth the squeeze"

102 Inlägg
10 april 2012
Kommer att dyka upp! smile

8 Inlägg
10 april 2012
Jag kommer åka ner med några polare. Dock i min bil, men dom har inte garaget. Måste man anmäla alla, eller bara mig själv, eller är det bara att dyka upp på plats?
Står inte att det kostar någon om inträde eller något liknande, är det någon avgift? smile
Man kan inte vara nog förberedd, därför jag frågar wink Skulle vara surt om man var döpepp, åker ner och inte får komma in pga inte alla är anmälda eller något, (är ifrån sundsvall)..
Tacksam för svar!
MVH smile

VIP Medlem
251 Inlägg
10 april 2012
KebbeJ skrev:
Jag kommer åka ner med några polare. Dock i min bil, men dom har inte garaget. Måste man anmäla alla, eller bara mig själv, eller är det bara att dyka upp på plats?
Står inte att det kostar någon om inträde eller något liknande, är det någon avgift? smile
Man kan inte vara nog förberedd, därför jag frågar wink Skulle vara surt om man var döpepp, åker ner och inte får komma in pga inte alla är anmälda eller något, (är ifrån sundsvall)..
Tacksam för svar!
MVH smile

Bara att dyka upp wink Ingen mässa du åker på, utan en helt vanlig bilträff, som är liiiite större än vanligtvis wink

104 Inlägg
10 april 2012
KebbeJ skrev:
Tacksam för svar!
MVH smile

Kostar inget inträde och ingen anmälning krävs, det är bara att komma förbi smile

1 515 Inlägg
10 april 2012
KebbeJ skrev:
Tacksam för svar!
MVH smile

Bara att komma. Det är gratis och behövs ingen anmällning! smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
10 april 2012
KebbeJ skrev:
Tacksam för svar!
MVH smile

Bara att komma ner och åka in på parkeringen och ställa sig! wink

Allt du behöver är ett bra humör och ett fint beteende! big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Sök