Åk till en vanlig färgaffär, dom hjälper er... Köpte själv "benganlack" när jag rollade en bil sist, funkade kanon!
Och erat färgval låter underbart, men glöm för guds skull inte att måla dit Jägermaister loggan...
För övrigt har jag inte kommit någon vart på min husvagn, ska dock typa om + bes dne nästa vecka. Sen får man se, ett golv och lite färg invändigt skulle inte vara så svårt att fixa.
Vet inte säkert vad som är billigast, men jula, cheapy och de här brukar ju ha typ båtfärg och sådant som man kan använda? Vi sprutade kanoten och poolen, men det stod på burken att det gick att rolla eller pensla också. Då får man i alla fall en "riktig" färg med härdare i. Är dock inte hundra på vilka kulörer som finns, orange kan man ju blanda själv, men det förutsätter att det finns både gult och orange i bassortimentet... Tror vi gav 100 eller 200 kronor litern för färgen, det är något eller några år sedan.
hoppas ni inte ska sova i den hehe lär bli bra varmt när solen kommer på den:P har ni funderat på vikten nu när de är kakel i? så ni inte åker fast för onödig överlast för kakel e ju inte några lätta saker;)
Kul, den blev ju snygg! Inte kul med en rishög bakom bilen, ska man busa till en vagn ska man göra det med stil! Vart ska ni åka med er vagn nu då? // Ellen
hoppas ni inte ska sova i den hehe lär bli bra varmt när solen kommer på den:P har ni funderat på vikten nu när de är kakel i? så ni inte åker fast för onödig överlast för kakel e ju inte några lätta saker;)
För fan loudness. Man sover ju inte i den när solen gassar som mest. Då springer man ju runt med en öl i näven och försöker titta fina flickor under kjolen
hehe sant men går ni upp och dricker öl kl halv 6 på morgonen för de va ungefär då jag vaknade och va genomsvettig för husvagnen va som en bastu:D