Inför: Uddewalla Car Show 25 aug

_Lady_
14 augusti 2012 · 276 Inlägg

RS88 skrev:
Kommer med Skylinen, skulle man komma tidigare om man ställer ut eller hur va det? :-)

Skickat en föranmälan då ska du vara där kl 8:00 annars är det kl 9:00 som gäller.

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
RS88
14 augusti 2012 · 14 Inlägg

Japp men då brummar jag ut så jag är där 8:00. Ska anmäla kompisen också, så +1 på mig xD

P.H Säljare
14 augusti 2012 · 88 Inlägg

Som det ser ut just nu vet vi inte om det blir någon rc-drifting,då grejorna är paj.
Och intresset är lågt just nu tyvärr.

Daz orginal is´t züruck........
_Lady_
15 augusti 2012 · 276 Inlägg

P.H skrev:
Som det ser ut just nu vet vi inte om det blir någon rc-drifting,då grejorna är paj.
Och intresset är lågt just nu tyvärr.

Ok det var tråkigt men det är ju sånt som kan hända.. men vi syns hoppas jag smile

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
_Lady_
15 augusti 2012 · 276 Inlägg

RS88 skrev:
Japp men då brummar jag ut så jag är där 8:00. Ska anmäla kompisen också, så +1 på mig xD

Okej men be han maila till uddewallacarshow@hotmail.com eller om du gör det så han finns på pappret vid insläppet tongue

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
_Lady_
15 augusti 2012 · 276 Inlägg

RS88 skrev:
Japp men då brummar jag ut så jag är där 8:00. Ska anmäla kompisen också, så +1 på mig xD

Förresten så hittar jag dig inte bland dem föranmälda sad så släng iväg ett mail igen så löser jag det

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
RS88
15 augusti 2012 · 14 Inlägg

Alexiz skrev:

RS88 skrev:
Japp men då brummar jag ut så jag är där 8:00. Ska anmäla kompisen också, så +1 på mig xD

Förresten så hittar jag dig inte bland dem föranmälda sad så släng iväg ett mail igen så löser jag det

Färdigt smile

_Lady_
15 augusti 2012 · 276 Inlägg

Kommer att släppa på spärren på föranmälningar så det går att anmäla sig till och med den 23/8 big_smile

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
m-svernvik
15 augusti 2012 · 472 Inlägg

Hur många anmälda är det? smile

Volvo V70 (2012)
Volvo V70R AWD "Tvåan" (1998)
P.H Säljare
15 augusti 2012 · 88 Inlägg

Alexiz skrev:

P.H skrev:
Som det ser ut just nu vet vi inte om det blir någon rc-drifting,då grejorna är paj.
Och intresset är lågt just nu tyvärr.

Ok det var tråkigt men det är ju sånt som kan hända.. men vi syns hoppas jag smile

Det gör vi,dock ställer vi inte ut någon bil i år,då samtliga är på förbättringsstadiet.
grabbens golf (han är 15 år) kanske,men han ville inte det.
http://www.garaget.org/?car=293510

Daz orginal is´t züruck........
_Lady_
16 augusti 2012 · 276 Inlägg

Pouk skrev:
Hur många anmälda är det? smile

ca 50 st men i år har vi en stor parkering så det finns plats för fler cool

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
_Lady_
16 augusti 2012 · 276 Inlägg

Anmälan kan göras till och med den 23/8 och då skickar man ett mail till uddewallacarshow@hotmail.com med namn, bilmodell samt mobilnr

Info ang utställningen:

I detta informationsblad kommer du få informationer om program samt programtider. Hur många tävlingsklasser som kommer att finnas och hur ni vet om ni har fått pris.  Vart ni kan tvätta eran bil, ordningsregler samt kontaktinformation.

Program:

Kl 8:00 -  9:00 Insläpp för föranmälda

Kl 9:00 – 10:00 Insläpp för oanmälda

Kl 10:00 Utställningen öppnar

Kl 11:00 Jurybedömmningen börjar

Kl 15:30 Pris utdelningen med framkörning av fordon samt fotografering

Kl 16:00 Utställningen stänger


Klasserna är följande:

European Car 1, 2, 3
Best  Asian Car
Best Female Car
Best ICE
Best Performance Car
Best Panit & Finisch

Juryns val samt Best In Show.


För att kunna ta hem Best In Show priset så är det helheten vi tittar på. Hur man presenterar sin bil, har ett enomgående tema samt har ett öga för detaljer.

Det kommer vara en crew som kommer att ta hand om er när ni ska in på området. Ni som har föranmält er kommer att få säga vad ni heter så vi kan bocka av er.
Klasserna som finns att tävla i är 6 stycken och i en klass har vi 1, 2 samt 3: pris. Efter jurybedömingen pratar domarna ihop sig och bestämmer i vilka klasser som dem olika vinnarna ska vinna i.
Juryns beslut kan ej överklagas!

Är det så att det finns ett pris att hämta kommer det att sitta en grön lapp på bilens framruta och då gäller det att kontakta arrangören så fort som möjligt annars ringer vi upp dig!

Tyvärr har vi inte tillgång till att tvätt bilen i närheten av utställningen utan hänvisar då in till centrala Uddevalla. Ligger en gör det själv tvätt breve JET bensinstation. Så sök på JET bensinstation i Uddevalla på antingen hitta.se eller eniro.se så hittar ni rätt.

Ordningsreglerna är mycket tydliga och måste följas! Ingen busköring varken inne på område eller runt omkring området för bilutställningen p.g.a. förhindra olyckor och visa hänsyn till både besökare och utställare. En mycket liten sten kan göra enorm skada!

Vid busköring avisas du får platsen omedelbart!!


Sopsäckar kommer att ställa lite varstans på områden och vi vill att ni använder dessa till så väl era putsdukar till skräp som t e x colaburkar, matrester m.m.

Alkohol tillhör inte bilar och bilköring!

Vill ni ha tillgång till el så hör av er omgående via mail uddewallacarshow@hotmail.com så skriver vi upp detta och detta nämner ni även när ni blir insläppta så ni hamnar på rätt plats. Elkablar/sladdar får ni stå för själva.

Skulle det vara nu så att ni blir försenade på något sätt så hör ni av er till arrangören på tele 0704-540713  Uddewalla Car Show samt Torp Köpcentrum tar inget ansvar för skador på bilar samt stölder utan det är upp till ägaren/föraren att ha uppsikt över sin bil.

Vi har en crew som kommer att gå runt och ha lite uppsikt.

Vi hoppas på uppehåll från våra väder gudar och glatt gäng..!
Nu kör vi……!


Så.. Vilka styr kosan mot Uddewalla Car Show?

//Linda

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
H4ST That Shit Cray
20 augusti 2012 · 1 087 Inlägg

Skickat en anmälning, kanske inte världens snyggaste bil men gör det för skojs skull smile

Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten!
Insta @ HAST
WDB EVOLUTION GARAGE
20 augusti 2012 · 366 Inlägg

Får ju ha en klass för amerikanska bilar!

BMW E36 "E36 V8 Banbil" (1995)
Dodge RAM SRT-10 "Nurburgring-truck" (2005)
Tedor
21 augusti 2012 ·

Vad är "Best ICE"? och varför inte "Bäst övriga världen"?

Jakobsson86 Billjudgruppen.se
21 augusti 2012 · 787 Inlägg

Hoppas det kommer mycket trevliga folk och bilar smile

Tycker du borde ta något av utställare, för det är mycket jobb och kostar väl lite för dig att ordna detta.

Ska du ha hjälp med något så hör av dig !

Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
21 augusti 2012 · 1 312 Inlägg

Jag kommer tyvärr inget. HAr skadat fronten =/

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
RS88
21 augusti 2012 · 14 Inlägg

ICE står för In Car Entertainment :-)

Håller med _blood_! Betalar gärna en slant för att gynna ett så bra initiativ :-D

_Lady_
21 augusti 2012 · 276 Inlägg

RS88 skrev:
ICE står för In Car Entertainment :-)

Håller med _blood_! Betalar gärna en slant för att gynna ett så bra initiativ :-D

Tack.. men denna gång bjuder både jag och TORP på detta evenemang smile Hoppas Hoppas på uppehåll nu på lördag...

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
splmannen
21 augusti 2012 · 141 Inlägg

en får hoppas på en kanon bra dag å massor av sol

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang