Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!!... Visa mer
Vad är grejen med bilen? Har inte orkat läsa alla sidor ...har den 500 Hk eller varför denna uppmärksamhet?
Hela grejen med bilen är att det är ett sinnessjukt bygge! Kan du se att den delvis är byggt på en 745a? Eller att karossen grundar sig på en lancia 112?
Det är ett brutalt bra jobb han har gjort, många timmars jobb! Och ett grymt resultat! Stor eloge!
Lite otrevligt att komma in i en tråd och skriva sådär kan jag tycka..
Vad är grejen med bilen? Har inte orkat läsa alla sidor ...har den 500 Hk eller varför denna uppmärksamhet?
Hela grejen med bilen är att det är ett sinnessjukt bygge! Kan du se att den delvis är byggt på en 745a? Eller att karossen grundar sig på en lancia 112?
Det är ett brutalt bra jobb han har gjort, många timmars jobb! Och ett grymt resultat! Stor eloge!
Nae, det är inget 745 på den bilen!
Hela bottenplattan är från en Volvo 745a, och torpedvägg,bromsservo pedaler, bakvagn, framvagn, så det är rätt mycket från en 745a:-)
Nae, det är inget 745 på den bilen!
Hela bottenplattan är från en Volvo 745a, och torpedvägg,bromsservo pedaler, bakvagn, framvagn, så det är rätt mycket från en 745a:-)
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 583 Inlägg
31 mars 2013
Du törs byta till en "lackad" presbild nu Lycka till med Regbesiktningen, men det blir nog inga problem gissar jag , du har ju byggt den för att den ska reggas.
Du törs byta till en "lackad" presbild nu Lycka till med Regbesiktningen, men det blir nog inga problem gissar jag , du har ju byggt den för att den ska reggas.
Den blev rätt frän faktiskt! Det enda jag kan störa mig på lite är att den ser lite för mycket ut som en Volvo framifrån för att vara ett Custombygge. Något lite mer egendesignat hade nog fallit mig mer i smaken.