hej ! nu är det såhär mina lameller är slut måste byta .. ska ändå byta växellåda men,men till saken jag vill ha en billig lammel som håller för mkt lek .. vill kunna börna sladda köra som en dåre och att lamellerna hänger med... vart hittar jag det ? lamellerna ska sitta på en b23a förgasarturbo ... om man säger såhär det ska FAN inte slira iaf
ge gärna förslag på pris vad för slags koppling jag ska köra med tack på förhand MVH//widell
Hejsan. Om jag var du så skulle jag satsa på en Sinterkoppling. Det är samma koppling som itter i Mitsubishi Lancer Evolution 6 och andra rallybilar. Den är ju tyvärr lite dyrare, men jag kan lova dig att du INTE kommer att slira med den kopplingen i alla fall! Priset på en begagnad som jag kollade på låg på 2000 kr.
jo men sen beror de på om han har de gamla lättare svänghjulet eller de nya. har han de nya så kan han bara använda sig av 740's lamell inte tryckplattan. jag ska sätta en turbo lamell & en kraftigare tryckplatta i mitt bygge...
jo men sen beror de på om han har de gamla lättare svänghjulet eller de nya. har han de nya så kan han bara använda sig av 740's lamell inte tryckplattan. jag ska sätta en turbo lamell & en kraftigare tryckplatta i mitt bygge...
men de blir No turbo shit, just real power
jag har svänghjul ifrån en -81 asså original ... passar 740 turbo koppling då ? men va tror du om en ny GL koppling kommer det hålla för ca 150hk ?
http://www.kgtrimning.com/ är mitt tips där finns massor med godis jag har köpt lammeler å tryckplattor där
Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...