Update 15/3Har nu kollat över turbon, polerat den och satt fast wastegate luckan bättre.
![http://i39.tinypic.com/rkd0l0.jpg]()
Polerad, resultatet blev okej och får duga helt enkelt

![http://i41.tinypic.com/35kjwac.jpg]()
Fastsättning av WG luckan av förra ägaren, mindre bra gjort då den inte sitter helt fast.
![http://i43.tinypic.com/igyo0y.jpg]()
Min lösning! Den sitter helt fast, men den det finns ett litet spel i luckan om man bänder med en mejsel, men det kanske inte blir så jätte mycket tryck där så det kan pressa ut avgaser igenom wg luckan?
Jag har en del frågor:
Där oljan matas ut ifrån blocket till turbon så är diametern 6mm, men på den nya turbon är ingången 8mm. Så frågan är hur mycket det påverkar om det är 6mm ut ifrån blocket och sedan en slang/rör på 8mm till turbon?
Vilket material borde jag använda som bränsleledning ifrån fuelcell till motorn? (Det ska vara billigt och säkert)
Finns det billigare alternativ till kopplingar än AN?
Väldigt tacksam för svar!
Mvh