Inför: Bilsport Performance & Custom Motor Show 2012 ELMIA

Jenna_Supra
8 april 2012 · 18 Inlägg

Mkt folk på A6 på söndagar ?

TT-Avant
8 april 2012 · 6 851 Inlägg

Jag kan ju säga det att iår va det ändå lite skräp, om man jämför men många år tidigare. Så jag stor säkert de kan ha öppet nästa år igen.

EOzIPped skrev:
Ja det va helvete va det såg ut på A6! Synd att alla ska förstöra så när det är nått roligt på gång. Nästa år lär ju inte A6 va öppet.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Somar
8 april 2012 · 108 Inlägg

Är det nån börnshow på elmia arenan idag ??

Gc8 Lackerare
8 april 2012 · 587 Inlägg

Dirtymike skrev:

audi-fjar skrev:
sämsta elmia för min del... kom fram till jönköping och precis efter rasade kopplingen ..

De var din Subaru som stog på släp vid Statoil?

ja det stämmer den stog där ett litet tag .

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Lejondavid
8 april 2012 · 21 Inlägg

ingen som kan lägga upp lite bilder från A6 smile? såg att det var några som tog på min bil hade varit kul om man kunnat få lite fina bilder !


mvh

Supraner VIP Medlem
8 april 2012 · 251 Inlägg

Håller med, upp med bilder nu ni som fotade! smile

Måste även säga tack till alla er som följde blixtlåsprincipen!! Alla ni som inte gjorde det kan ju sitta och skämmas i ett hörn, när det är sådär trångt borde man fatta och följa denna princip!

De flygande besiktningsmännen prioriterade också fel grejer känner jag... Tar in alla fina bilar som folk lagt ner massor tid på som ägs av folk som sköter sig, för att skrämma bort dessa från kommande events. När det egentligen är de som inte kan bete sig i skitbilarna som borde skrämmas bort från elmia!!

EDIT: Syftar absolut inte på specifika märken eller något med "skitbilar", utan på skicket på bilarna...

Senast redigerat av Qziny (8 april 2012)

Jimmylainen
8 april 2012 · 420 Inlägg

http://www.jnytt.se/nyhet/46728/stadens … -och-skrap folk lyckades igen. Vilka svin det finns. Hoppas dom lägger ner mässan för gott för den har fullständigt gått ner sig.

SuddenRacing
8 april 2012 · 254 Inlägg

Somar skrev:
Är det nån börnshow på elmia arenan idag ??

Tyvärr inte smile är bara på lördagen på påsken

SuddenRacing Performance Club
Seat Leon Cupra R "Mark" (2012)
Nightmare89
8 april 2012 · 939 Inlägg

Jimmylainen skrev:
http://www.jnytt.se/nyhet/46728/stadens-gator-fulla-av-olburkar-och-skrap folk lyckades igen. Vilka svin det finns. Hoppas dom lägger ner mässan för gott för den har fullständigt gått ner sig.

Kan ju säga att sista vändan jag var på A6 runt 2tiden det såg ut som att man skulle öppna en ny soptipp!!!!mad

Nightmare89
8 april 2012 · 939 Inlägg

Sjodahl skrev:
Tack alla som kastade glasflaskor på a6, kostade mig en uppsättning 20"...

Faan va segt sad Var nära att få punka på mina 18T med!! riktigt vinit av alla idioter!!

ÖL och BIL hör INTE ihop!!

PerfectionR Japanese Engineering
8 april 2012 · 690 Inlägg

Jimmylainen skrev:
http://www.jnytt.se/nyhet/46728/stadens-gator-fulla-av-olburkar-och-skrap folk lyckades igen. Vilka svin det finns. Hoppas dom lägger ner mässan för gott för den har fullständigt gått ner sig.

Förra året körde vi runt en del och vissa i vårt "gäng" drack mycket men ingen skräpade ner. Men däremot så var det många 16-18 åringar i A-traktorer och 740s som skräpade ner rejält.

Det känns som om de från de större städerna (Göteborg, Stockholm och Malmö) skräpar ner mindre.

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
Jenna_Supra
8 april 2012 · 18 Inlägg

Ja. Upp med bilder nu !

JDMCRAZE
8 april 2012 · 2 077 Inlägg

Dreams_ skrev:
Ja. Upp med bilder nu !

Har lite i min blogg smile
dock bara 20+ men..lite iaf smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Jenna_Supra
8 april 2012 · 18 Inlägg

Länka!

JDMCRAZE
8 april 2012 · 2 077 Inlägg
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Jenna_Supra
8 april 2012 · 18 Inlägg

Men jag vill se bilder från kvällen smile. Många som plåtade bilen..

BoostGuy
8 april 2012 · 953 Inlägg

det är ju alla möjliga som skräpa ned på a6 även vi i jönköping gör de. Men vi försöker hålla rent och snyggt. För er som är kvar i stan kör vi samling vid a6 outlet vid 19:00 ikväll kan vara kul att avsluta detta på ett snyggt och trevligt sätt

Sjodahl
8 april 2012 · 730 Inlägg

Nightmare89 skrev:

Sjodahl skrev:
Tack alla som kastade glasflaskor på a6, kostade mig en uppsättning 20"...

Faan va segt sad Var nära att få punka på mina 18T med!! riktigt vinit av alla idioter!!

ÖL och BIL hör INTE ihop!!

Näe det är då fan inte kul. Kan ju inte byta ett däck heller på min då det är en awd, utan måste byta alla...

Extrazz En 5a är Livet.
8 april 2012 · 2 005 Inlägg

Inget illa om snuten. Tycker det var bra gjort. Det som man kanske kunde klaga på att de kunde satt upp soptunnor. evt öppnat coop för alla Seriösa bilar som faktiskt fanns där.  Men men är bara en tanke.

Ingen somhar lite bilder på de få 3000 GT's som var där förövrigt?

Volvo 850 T-5R "T-Grön" (1996)
Pettzon88
8 april 2012 · 295 Inlägg

Man blir så förbannad, men sen alla klagar på att det inte finns soptunnor är ju fan bara BULLSHIT. köper man något som man tar in i bilen och inte vill ha med sej de får man väl åka till en soptunna då. Bara skitsnack egentligen om soptunnor. Tror nog polisen kunde bötfälla alla för nedskräpning om de ville.....

En sopsäck i bilen och i med skite där sen släng på en återvinningsstation så hjälper man till en del... sånt skit som gör att man inte vill åka dit längre, alla bara svinar....

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang