JE71 skrev:
Jag har totalt handlat xenongrejor för mer än vissa betalar för bilen. Det har varit tal om gruppköp och inköp till tjänstebilar och jag har alltid varit den stackars saten som även måste reklamera om det blir fel på beställningen och vid defekter.
Jag är trots det inte sponsrad av någon, och favoriserar ingen, men jag tycker
oavsett viken firma som konsekvent missköter sig eller säljer dåliga produkter så ska de ha en släng av sleven.
Nu är inte denna tråd till för diskussion av olika firmor, men jag kan inte hålla truten.
Jag har aldrig,
aldrig, haft sådana problem med att få reklamationer och felaktiga leveranser reglerade som när vi beställde av humanhabit på den tiden innan de bröt upp sig i 2 firmor med snarlika namn.
Det to
TRE månader innan man fick något vettigt ur de som satt på andra sidan luren. Efter över 20 mail med diverse floskler och löften om ny leverans utan att något hände överhuvudtaget så brinner även den mest tålmodige. Ser man mailkonversationen så tror en vettig människa inte sina ögon...
Nu verkar humanhabit.se gudskelov ha lyckats frigöra sig från dessa personer.
Har hört är det är dessa som nu har startat upp .nu. Om det skulle vara fallet så skulle jag inte ens kunna ringa dit utan att få ett spontant slaganfall.
Jag skulle kunna fortsätta med ytterligare många skräckinjagande exempel, men jag hoppas att marknaden självsaneras från sådana typer.
Jag hoppas ingen här råkar ut för samma sak.
Sensmoral: En firma är
aldrig bättre än sin kundhantering.