http://www.clasohlson.com/se/Flexslang-16-mm/Pr361907000 nog måste ju den sitta fint när man ska lägga det runt extraljus kablarna? blir ju mycket snyggare, nog tycker jag 16mm borde räcka?
Bara att trä över och värma. krymper ca 50% räcker oftast med en hårtork eller varmluftpistol på låg effekt. Övervarm inte då blir de bara skit. testa lite först så du får in sättet.
Emits More Light Than The Standard 100w Halogen H1
This Replacement Bulb Uses A Mixture Of Halogen Gases Including Xenon Which Acts As A Blanket To Hold The Heat Into The Bulb And Cause The Filiment To Glow Hotter. A Hotter Filiment Emits A Whiter Light
Krympslang, krymper till halva storleken, när man värmer den. Tror inte det räcker med en hårtork, men varmlufts pistol, eller hålla en tändare en bit ifrån brukar funka.
Om man värmer dem med tändare så brukar det gå snabbast och bli bäst att ha krympslangen i lågan. Med andra ord har du tändaren så nära du kan utan att den slocknar.
Idag beställdes 3st 55w d2s kit till mina nbb alpha 225 kommer bilder så fort dom kommer hem kanske kommer upp nån bild på extra ljus monteringen när jag börjat med den