2173
Sök

Inför: Samåkning från Jönköping till BIMMERS OF SWEDEN #1 2012 Eskilstuna 26 maj

Qualityengineer world wide
68 Inlägg
20 maj 2012
Yes det blir K-holmsvägen så bara att haka på! big_smile

Bayerische Motoren Werke
101 Inlägg
20 maj 2012
Detta kommer bli helt sjukt :-D men hur gör vi med tankningar? Stannar en stannar alla?

Stort Tack till:
www.auto-gruppen.com

68 Inlägg
20 maj 2012
Mitt förslag är att dom som behöver tankar upp vid McDonalds Klinga stoppet. Finns Statoil eller om det är OK/Q8 där. Sen gaaaaaasar vi norrut till E-tuna! big_smile Finns dock ett par mackar till längs vägen. The leader och nån bakre skulle ha walkie-talkies..  wink Dels om nåt händer ex haveri, soppatorsk osv. Även laser o poliskontroller mm. Hoppas min nya laservarnare kommer nu i veckan. smile

BMW entusiast
579 Inlägg
20 maj 2012
Trådstartare
maxxxad skrev:
Detta kommer bli helt sjukt :-D men hur gör vi med tankningar? Stannar en stannar alla?

Ja det kommer bli helt sjukt roligt tongue Man kan tanka vid statoilmacken i Jönköping innan vi åker eller när vi stannar vid Klinga för att plocka upp resten av gänget, det borde väll räcka för att komma fram till Eskilstuna? Svårt att få alla att stanna för att en behöver tanka osv smile

AndreasC22 skrev:
Mitt förslag är att dom som behöver tankar upp vid McDonalds Klinga stoppet. Finns Statoil eller om det är OK/Q8 där. Sen gaaaaaasar vi norrut till E-tuna! big_smile Finns dock ett par mackar till längs vägen. The leader och nån bakre skulle ha walkie-talkies..  wink Dels om nåt händer ex haveri, soppatorsk osv. Även laser o poliskontroller mm. Hoppas min nya laservarnare kommer nu i veckan. smile

Bra idé med walkie-talkies haha, smidigt om någon behöver stanna eller något. Någon som har ett par liggande kanske? Annars kanske man kan ringa upp eller smsa varandra om det händer något? smile

68 Inlägg
20 maj 2012
Jo det är ju iof sant med ringa/sms. Kan ta med 2 så får vi se om det funkar med walkietalkie! smile Tar du leadcar dfine?

Cirka 13 mil från Klinga till E-tuna. smile

BMW entusiast
579 Inlägg
20 maj 2012
Trådstartare
AndreasC22 skrev:
Jo det är ju iof sant med ringa/sms. Kan ta med 2 så får vi se om det funkar med walkietalkie! smile Tar du leadcar dfine?

Cirka 13 mil från Klinga till E-tuna. smile

Ja det funkar nog bra det med men walkie-talkies hade nog varit smidigare, så ta med dom två smile
Ja det kan jag göra men jag är lite osäker på hur man hittar till själva motorstadion då den ligger en bit utanför eskilstuna men har pm:at Mfive om vägbeskrivning smile

Tror inte vi behöver några fler tankstopp efter klinga då hehe.

68 Inlägg
20 maj 2012
Tar med dom! smile Kan ju testa iaf så kan jag hålla mej lite bakom. Jag vet vart det ligger så det löser vi! big_smile Men förövrigt hittar du via K-holm o upp?

BMW entusiast
579 Inlägg
20 maj 2012
Trådstartare
AndreasC22 skrev:
Tar med dom! smile Kan ju testa iaf så kan jag hålla mej lite bakom. Jag vet vart det ligger så det löser vi! big_smile Men förövrigt hittar du via K-holm o upp?

Det låter bra så smile Till Eskilstuna är det inga problem utan det är just därifrån till sjävla motorstadion som jag inte hittar, men får nog en vägbeskrivning snart plus att du hittar så det löser sig. Men vill du så får du gärna ta över när vi börjar närma oss Eskilstuna för säkerhets skull så vi slipper hamna mitt ute i ingenstans wink

68 Inlägg
20 maj 2012
Vi löser det! smile

9 Inlägg
20 maj 2012
Jag förmodar att de flesta som åker upp ska in på området, om bilar blir väldigt skitiga på vägen upp pga vädret. Finns det tvätt möjligheter vid träffen?

BMW entusiast
579 Inlägg
20 maj 2012
Trådstartare
D.Börjesson skrev:
Jag förmodar att de flesta som åker upp ska in på området, om bilar blir väldigt skitiga på vägen upp pga vädret. Finns det tvätt möjligheter vid träffen?

Från Mfive's tråd:
* För dig som vill handtvätta bilen är tipset att göra det hos Clean Car som ligger vid BMW Eskilstuna på Västerleden 56 eller hos OKQ8 på Västergatan.

Men risken finns att det blir långa köer tongue
Senast redigerat av dfine (20 maj 2012)

9 Inlägg
20 maj 2012
dfine skrev:
D.Börjesson skrev:

Från Mfive's tråd:
* För dig som vill handtvätta bilen är tipset att göra det hos Clean Car som ligger vid BMW Eskilstuna på Västerleden 56 eller hos OKQ8 på Västergatan.

Men risken finns att det blir långa köer tongue

Ja vi får se hur de ser ut när vi kommer fram. Men vi ses på lördag

27 Inlägg
20 maj 2012
Vädret ska ju bli super så vi hoppas på att behålla bilarna rena !
Jag tar med mig ett par proffs walkie talkie och vi kan lägg in alla på samma frekvens också så vi kan höra varandra ett par bilar som har..

Hoppas vi hittar till Klinga Mc donalds aldrig varit där vad jag vet...
Är det typ en mack och sen Mc donalds ? statoil om jag minns rätt ?
Eller om någon kunde möta upp oss lite tidigare i Linköping om någon ska åka därifrån så vi inte mister en massa tid smile

Kommer bli grymt smile

68 Inlägg
27 Inlägg
20 maj 2012
Tack Andreas, då är det den jag tänkte på smile

52 Inlägg
20 maj 2012
ska nog ringa köhler racing imon och kolla med honom om min styrenhet , hoppas att den blir klar innan löradag smile . Jag vill verkligen inte missa detta sad

Bmw 328 / M3 E46 s54 Swap
Rx-7 FD projekt
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=190036

1 393 Inlägg
20 maj 2012
Hoppas det löser sig!! Ligg på, ligg på!!

CEO @ Bimmers Of Sweden

52 Inlägg
20 maj 2012
Mfive skrev:

jaa jag hoppas de med cool jag tror att de blir riktigt roligt åka med er wink

Bmw 328 / M3 E46 s54 Swap
Rx-7 FD projekt
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=190036

89 Inlägg
21 maj 2012
ser ut som att jag och en till 800+ hästars e30 drar ner och möter upp er i klinga om gud vill och biljävlarna håller veckan ut:)

BMW entusiast
579 Inlägg
21 maj 2012
Trådstartare
sp3co skrev:
Mfive skrev:

jaa jag hoppas de med cool jag tror att de blir riktigt roligt åka med er wink

Hoppas att du blir klar och kan hänga med för det kommer bli riktigt roligt smile

evojohan skrev:
ser ut som att jag och en till 800+ hästars e30 drar ner och möter upp er i klinga om gud vill och biljävlarna håller veckan ut:)

Låter bra! Man kan aldrig få nog av e30is big_smile

Sök