Inför: Samåkning från Jönköping till BIMMERS OF SWEDEN #1 2012 Eskilstuna 26 maj

Budda80
22 maj 2012 · 165 Inlägg

Ja jag ska fråga om jag får hyra den av honom.. hehe.. så om han får pengar kanske jag har större chans att få låna den.

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
AndreasC22 Qualityengineer world wide
22 maj 2012 · 68 Inlägg

tongue Hade väl för mej det! Dejta en brud i trakterna på gamla E34:a tiden där! wink

AndreasC22 Qualityengineer world wide
22 maj 2012 · 68 Inlägg

Bra Budda! big_smile På honom bara! smile

evojohan
23 maj 2012 · 89 Inlägg

fan har ju bara 5 mil till katrineholm så kanske hakar där istället,får ta ett beslut när färdvägen är spikad:)

AndreasC22 Qualityengineer world wide
23 maj 2012 · 68 Inlägg

Låter bra Johan! smile

Mfive
23 maj 2012 · 1 393 Inlägg

Om ni åker höger vid Äsköping som kartan visar, så åker ni INTE genom stan när ni kommer till Eskilstuna. Ni åker längs Västerleden mot Tuna Park och vid McDonalds/Burger King/MAX, svänger ni upp på E20 och åker bort mot Gröndal.

Men Kungsör funkar också, men den vägen hade inte jag personligen valt.

Om vi säger så här: Bara ni kommer! smile

CEO @ Bimmers Of Sweden
AndreasC22 Qualityengineer world wide
23 maj 2012 · 68 Inlägg

Yes åkte den hem från Greenparts härrom helgen! smile

MPerformance
23 maj 2012 · 27 Inlägg

Så nu har jag fixat 4 st pro walkie talkies ! så vi har 2 sen kan ju Andreas och dfine har en var smile

AndreasC22 Qualityengineer world wide
23 maj 2012 · 68 Inlägg

Grymt bra! smile Härligt jobbat! big_smile

bmwjonsson
23 maj 2012 · 11 Inlägg

Hej grabbar. !!  någon gissing på tid vi skall vara på stoppet i Mjölby???  så väntar vi där och är klara!

dfine BMW entusiast
23 maj 2012 · 579 Inlägg

Mfive skrev:
Om ni åker höger vid Äsköping som kartan visar, så åker ni INTE genom stan när ni kommer till Eskilstuna. Ni åker längs Västerleden mot Tuna Park och vid McDonalds/Burger King/MAX, svänger ni upp på E20 och åker bort mot Gröndal.

Men Kungsör funkar också, men den vägen hade inte jag personligen valt.

Om vi säger så här: Bara ni kommer! smile

Jaha då är det en helt annan femma, slipper man åka genom stan så kan vi ta den vägen smile
Sorry för att jag rörde till det grabbar cool

audi green skrev:
Så nu har jag fixat 4 st pro walkie talkies ! så vi har 2 sen kan ju Andreas och dfine har en var smile

Underbart!! smile

bmwjonsson skrev:
Hej grabbar. !!  någon gissing på tid vi skall vara på stoppet i Mjölby???  så väntar vi där och är klara!

Vet inte om ett stop där är planerat och var isåfall, svårt att säga tid då. Men hur många är ni som åker därifrån? smile

bmwjonsson
23 maj 2012 · 11 Inlägg

Jo vi är 2 zor som skulle vilja ansluta. tankte att ni bara svänger av vid Mc donald och rundar rondellen med den super fula potatisen så står vi där och väntar,,,  när exakt åker. ni från j_köping?  så kan vi räkna ut ungefärligt,

så det behöver inte bli ett stopp bara en 300 meters omväg.

AndreasC22 Qualityengineer world wide
23 maj 2012 · 68 Inlägg

Åk upp till oss i Klinga o anslut eller håll koll efter karavanen o kör i fatt! smile

MPerformance
24 maj 2012 · 27 Inlägg

Anderas vi åker upp tidigare till Klingan vi är nog uppe 06:30 vi ska käka lite frulle och tanka upp oss innan alla kommer smile så vi står nog uppställda där nånstanns.

AndreasC22 Qualityengineer world wide
24 maj 2012 · 68 Inlägg

Okej vi dyker strax innan 7 skulle jag tro. smile Ni hittar gott om plats där. Ställ er strategiskt så karavanen kommer in. Finns en tradarparkering där med. smile

P_josephsson
24 maj 2012 · 73 Inlägg

Jag kommer nog!! big_smile

Mfive
24 maj 2012 · 1 393 Inlägg

VIKTIG INFO!!

En BMW-kompis ringde precis och berättade att Vägverket (antagligen) lagt ut oljegrus i stort sett hela vägen mellan Äsköping och Hållsta, för er som tänkt åka den vägen om ni kommer från Katrineholm/Norrköping/Jönköping etc.

Åk rätt fram på väg 230 och sväng höger vid Stora Sundby i stället.

CEO @ Bimmers Of Sweden
AndreasC22 Qualityengineer world wide
24 maj 2012 · 68 Inlägg

We do it Arne! smile

bmwjonsson
24 maj 2012 · 11 Inlägg

Tack vägverket!!  sad jag hatar oljegrus,   bra info Mfive

Mfive
24 maj 2012 · 1 393 Inlägg

Jag kan lova att han som körde där inte var glad. Ingen info med skyltar eller någonting. Han hade helt nylackad bakspoiler, som nu måste lackas om igen...

Gissa vem som får den räkningen!

CEO @ Bimmers Of Sweden
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang