Nån som är sugen på en sådan snygg t-shirt?? 130kr/st i stl S-XXL. Kan skickas när vi fått hem de mot porto, skulle tippa på max 20kr. Skicka ett Pm till mig i så fall
Nån som är sugen på en sådan snygg t-shirt?? 130kr/st i stl S-XXL. Kan skickas när vi fått hem de mot porto, skulle tippa på max 20kr. Skicka ett Pm till mig i så fall
Ni som vet till 100% kommer komma får jätte gärna skriva det här i tråden eller på pm så vi lite bättre och mer exakt kan planera uppställningen av bilarna (hur många som får plats vart) för att underlätta så mycket som möjligt under utställningsdagen.
Tröjor är nu beställda så ni som köpt tröjor kan förvänta er att ha dom inom 14 dagar.
men som sagt tidigare. från kl 07 - 11 gäller för utställare, möjlighet till tvätt kommer finnas och även i år kommer vi bjuda ALLA utställare på en "mat biljett" som gäller en hamburgare + dricka eller 2 korvar + dricka.
Finns affärer inom 500m om man vill handla annat. Ska försöka ordna med OKQ8 att sponsra med gratis tvätt i deras GDS hall mot uppvisande mot "tvätt biljett" som fås på mimer området. (återkommer när vi är säkra) OBS 2 st högtryckstvättar kommer finnas på plats & ok tvätt kommer vara om det blir kö osv.
Hoppas såklart på strålande väder och MÅNGA utställare!!