2799
Sök

Angående: Träffar på Dunkers Parkering i Helsingborg

479 Inlägg
22 april 2012
DRFT_ skrev:
Råbocka grusparkeringen är väl rätt stor? fast kanske inte tillräckligt?

Campingen är där så inte så bra kanske. Brukar vara bilar där som hälsar på campingen. Men där bort mot skånebil? Eller ÖB eller där?

I´m living my life a quarter mile at the time!

HH|Photo
165 Inlägg
22 april 2012
Poppsey skrev:
DRFT_ skrev:

Campingen är där så inte så bra kanske. Brukar vara bilar där som hälsar på campingen. Men där bort mot skånebil? Eller ÖB eller där?

Inte redan väl?

HH|Photo
Är med och håller i Japan vs Germany på Ring Knutstorp. Skicka PM vid frågor.

479 Inlägg
22 april 2012
DRFT_ skrev:
Poppsey skrev:
DRFT_ skrev:

Inte redan väl?

Nä campingen blir populärare till sommaren smile

957 Inlägg
22 april 2012
Folk snackar om ängelholm men   man ser att så fort vi ska köra från HBG til Ängelholm så försviner hälften av bilarna faktist

HH|Photo
165 Inlägg
22 april 2012
Transporter89 skrev:
Folk snackar om ängelholm men   man ser att så fort vi ska köra från HBG til Ängelholm så försviner hälften av bilarna faktist

Majoriteten brukar ändå hänga på, faktiskt.

HH|Photo

2 011 Inlägg
22 april 2012
Personligen tror jag inte det hjälper med byte, för de är här inne och tittar genom dessa sidor också. Ska det ändras så ser jag gärna Hyllinge som alternativ. Bra med plats också.

Ängelholm ser jag själv som negativt pga streckan dit. Ligga och köra 5-6 mil och sedan det inte finns något folk är inte någon hit'. Än värre för de som kommer från Malmö/Ystad som exempel.

Träffas antingen på Väla som vanligt eller Hyllinge och sedan snabba beslut om vart det kan tänkas bära av. Gärna besked så snabbt det bara går också kan det gå runt på träffen var vi ska ta vägen och inte skrivas om det här.

Inte farten som dödar. Det är stoppen

457 Inlägg
22 april 2012
- Jag tycker vi ska Hålla till i Hyllinge och jag vet att dem som har hand om marken inte bryr sig att vi är där :-) då tycker jag att vi ska uttnyttja det :-) och sköta oss

479 Inlägg
22 april 2012
Clintan66 skrev:
Personligen tror jag inte det hjälper med byte, för de är här inne och tittar genom dessa sidor också. Ska det ändras så ser jag gärna Hyllinge som alternativ. Bra med plats också.

Ängelholm ser jag själv som negativt pga streckan dit. Ligga och köra 5-6 mil och sedan det inte finns något folk är inte någon hit'. Än värre för de som kommer från Malmö/Ystad som exempel.

Träffas antingen på Väla som vanligt eller Hyllinge och sedan snabba beslut om vart det kan tänkas bära av. Gärna besked så snabbt det bara går också kan det gå runt på träffen var vi ska ta vägen och inte skrivas om det här.

Kloka ord! Hyllinge kanske är bättre? Eller köra på väla ett tag till och se hur det blir? smile

50 Inlägg
22 april 2012
vi var 60 bilar som körde vid scandlines som på gamla tiden
där var inga poliser på hela kvällen
körde tills det börja regna vid 23.00

varför träffas man inte där ?
inga vägbulor

2 vtec, 2 saab turbo, 3 skylines, 2 m3, 2 e30 BMW, en kombi som gick som ett skott
4 audi, endst 2 volvo bilar

vet att putte och 100 volvo bilar var på ättekulla, men där hände inget

457 Inlägg
22 april 2012
- Vi har nu satt oss ner och skrivit ett långt mejl till kommunen så förhoppningsvis ger dem oss ett bra svar smile

HH|Photo
165 Inlägg
22 april 2012
hoteyes skrev:
- Vi har nu satt oss ner och skrivit ett långt mejl till kommunen så förhoppningsvis ger dem oss ett bra svar smile

Vad frågade ni kommunen?

EDIT: såg på facebook.
Senast redigerat av DRFT_ (22 april 2012)

HH|Photo

Bilmekaniker
805 Inlägg
22 april 2012
Ängelholm är för långt, vad är det för fel på alla idag? korkade jävla ideer över allt Malmö träffarna har bytt datum för att vissa idioter fått för sig och försöka styra allt det är samma dagar som helsingborg och ystad och helt plötsligt ska helsingborgs träffarna flyttas till ängelholm, rena idiotin att försöka ändra på saker som pågått i flera år och fungerat helt ok? Träffarna kommer inom kort tid att försvinna just på detta folk orkar inte köra runt och byta plats och alla som inte är med på garaget antagligen hälften på alla träffar kommer inte få någon info vilket slutar i att det är lite folk över allt?

50 Inlägg
22 april 2012
AnesN skrev:
Ängelholm är för långt, vad är det för fel på alla idag? korkade jävla ideer över allt Malmö träffarna har bytt datum för att vissa idioter fått för sig och försöka styra allt det är samma dagar som helsingborg och ystad och helt plötsligt ska helsingborgs träffarna flyttas till ängelholm, rena idiotin att försöka ändra på saker som pågått i flera år och fungerat helt ok? Träffarna kommer inom kort tid att försvinna just på detta folk orkar inte köra runt och byta plats och alla som inte är med på garaget antagligen hälften på alla träffar kommer inte få någon info vilket slutar i att det är lite folk över allt?

jag håller med dig

varje Fredag eller Lördag

då jag har haft lust att träffa lite bilar , har det aldrig varit något problem
förstår inte vad alla gnäller om ?

har alltid varit HELSINGBORG för bilträffar,

vi är gäng som ska börja träffas på Mc donalds stattena igen för att kunna äta natta matt och snacka skit

varför ska vi göra detta i Ängelholm ?

Bilmekaniker
805 Inlägg
22 april 2012
Ni kommer bara göar saken till en jävla sörja, kommer vara 50 pers på väla, 50 på statena 50 på ättekulla 100 i ängeholm osv osv... Kommer bara bli en röra och skit av det hela låt det vara fredag & lördagar Helsingborg acceptera det eller skit i att dra dit? försök inte att ändra på massa skit för att ni får för er massa idiotiska ideer, kolla bara på malmö idioterna fick för sig att göra det och vad blev det utav det? skit bara massa 740s och inget mer, inga grymma bilar vill dit längre.
Senast redigerat av AnesN (22 april 2012)

40 Inlägg
22 april 2012
AnesN skrev:
Ni kommer bara göar saken till en jävla sörja, kommer vara 50 pers på väla, 50 på statena 50 på ättekulla 100 i ängeholm osv osv... Kommer bara bli en röra och skit av det hela låt det vara fredag & lördagar Helsingborg acceptera det eller skit i att dra dit? försök inte att ändra på massa skit för att ni får för er massa idiotiska ideer, kolla bara på malmö idioterna fick för sig att göra det och vad blev det utav det? skit bara massa 740s och inget mer, inga grymma bilar vill dit längre.

malmö är skit och så var det på ättekulla i Lördags också , bara bönder med Volvos
inga roliga bilar, fick leta länge efter att köra mot någon, slutade på scandlines

man träffas på Mc donalds statten eller max väla

och sedan kör man till dom vanliga ställena

har många pollare som kör till 3 eller 4 ställen och finns det inget köra mot kör de hem

Bilmekaniker
805 Inlägg
22 april 2012
rotex skrev:
AnesN skrev:

malmö är skit och så var det på ättekulla i Lördags också , bara bönder med Volvos
inga roliga bilar, fick leta länge efter att köra mot någon, slutade på scandlines

man träffas på Mc donalds statten eller max väla

och sedan kör man till dom vanliga ställena

har många pollare som kör till 3 eller 4 ställen och finns det inget köra mot kör de hem

Tycker att man ska ha det som nu, roligare bilar kommer väl igång snart alla har ju inte fått ihop sina!         
diggar din profil info dock ahhaha!cool

77 Inlägg
23 april 2012
Håller med, vi håller oss till helsingborg nu när alla kan de olika områden vi kör på..  hade kunnat göra så att vi samlas varannan helg väla och varannan familia? kul med lite ändring. Och sen att det bara är "tråkiga" bilar som kör är för att som tex. för två veckor sen när 300 bilar dök upp så när vi väl kom till ättekulla och sedan hamnen så stod alla och kollade på och samma bilar körde om och om igen, blir tråkigt att kolla på då.. alla borde köra åtminstonde en gång under kvällen :p
Själv har jag inte kört med evon för växellådan är inte som den ska, en ny är beställd så väntar på att verkstan ska ringa smile

2 011 Inlägg
23 april 2012
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=244427

Lägger den här också för det hör ihop med denna träffen senare wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen

226 Inlägg
23 april 2012
Fredag och Lördag - Helsingborg-Väla

Onsdag och Söndag - Malmö-Biltema

Det är väl det originella?

145 744 782 965 V50

Sök