Blir det något ös ikväll? Längesen nånting hände:-)
Sköter alla sig och inte muppar med polisen så ^^
Muppar med polisen? vad har man nu missat?
Nej några som stog i vägen för polisen när dem skulle köra ut. Samt hörde dem kastade ägg mot dem, men missade.. Såg inte det, men var på plats den dagen..
Tidigare under den kvällen var det någon som sa dem skulle välta polisbilen :S Nötter säger jag bara!!
Det gynnar inte oss med vårt intresse ett skit..
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Nej några som stog i vägen för polisen när dem skulle köra ut. Samt hörde dem kastade ägg mot dem, men missade.. Såg inte det, men var på plats den dagen..
Tidigare under den kvällen var det någon som sa dem skulle välta polisbilen :S Nötter säger jag bara!!
Nej det är trisst att snuten ska färdärva för oss på de ställena där det är i mitt tycke är säkert att köra. Det folket som är där är de som är bilintresserade och dom vet riskerna. "vanligt allmänt folk" märker inte av oss. Men att såna jävla kålhuvud som tror att man är där för å dricka öl och leva rövare gör definitivt inte saken bättre. de taggar bara snuten till att ställa till de för oss. Skulle haft bort detta folket så hade nog polisen inte dykt upp lika ofta heller:/
Nej det är trisst att snuten ska färdärva för oss på de ställena där det är i mitt tycke är säkert att köra. Det folket som är där är de som är bilintresserade och dom vet riskerna. "vanligt allmänt folk" märker inte av oss. Men att såna jävla kålhuvud som tror att man är där för å dricka öl och leva rövare gör definitivt inte saken bättre. de taggar bara snuten till att ställa till de för oss. Skulle haft bort detta folket så hade nog polisen inte dykt upp lika ofta heller:/
Ja man skäms ju med tanke på hur vissa beter sig! exakt!
Ja dem har inget där och göra anser jag heller. Håller man en diskussion med dem så går det ju an, men inte dagis nivå. Aja men nog snackat negativt nu
Hoppas på en bra dag idag Vilka ska ut ikv då?
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Ja man skäms ju med tanke på hur vissa beter sig! exakt!
Ja dem har inget där och göra anser jag heller. Håller man en diskussion med dem så går det ju an, men inte dagis nivå. Aja men nog snackat negativt nu
Hoppas på en bra dag idag Vilka ska ut ikv då?
Yes det är rätt meningslöst. Det ska iaf inte regna idag s hoppas på att folk kommer dit:)
Vi har haft kontakt med kommunen angående väla, samt markägare och polis dem är väldigt positiva till vårt samarbete så att allt ska kunna fungera där!
Så snälla förstör inte detta nu vi ska visa att vi sköter oss
Så släng inte ert skräp ta det hellre med er i en platspåse som ni kan slänga det i och någon papperskorg på vägen eller när ni kommer hem
Gör inga förhinder för polisen vi ska visa att vi är där för vår gemenskap, dela varandras kunskaper och framförallt för vårt INTRESSE!