2419
Sök

Angående: Träffar på Dunkers Parkering i Helsingborg

957 Inlägg
1 juli 2012
Den killen som körde  en SVART  DODGE VIPER  CABBE på  wanga meet cruzingen  jag har bara  2 frågor till dig  som jag hoppas att du kan svara på . 
1. Har du någon  hjärncell frisk i huvet eller??
2.  Va i helvete  tänker du med ner du kör om en helt jävla karavan 20bilar typ   i  över 100km/h på en 50väg ??

Det var  tur att du inte  fick någon möte för anas vet jag fan inte vad hade hänt där  du hade absolut ingen stans att ta  vägen så antigen så blir att du kör in i diket elelr i någon av de bilarna eller så fontakrock  och hur kul  tycker du du det är du ??+ Tönt  Vi kom dit för ha rolig och sam köra inte för   utseta varanda för livsfarliga manöver

2 011 Inlägg
1 juli 2012
Fy fan vilken underbar folk samling det blev ikväll. Massa härligt trots farbror blå ville vara med så mycket. Men men så är det ibland. Tack alla som kom och gjorde denna lördag i bra väder också. wink

Film kommer imorgon. Har ingen data för det här på jobb. tongue
Senast redigerat av Clintan66 (1 juli 2012)

Inte farten som dödar. Det är stoppen

Saab Freak
292 Inlägg
1 juli 2012
Riktigt bra kväll....

Dock så plockade duktiga grisen ens körkort nere på industriområdet sad

Mvh:Andreas

2 011 Inlägg
1 juli 2012
GrEEn81 skrev:
Riktigt bra kväll....

Vad??? Varför det?

Saab Freak
292 Inlägg
1 juli 2012
Kom i typ 88km/h på 50 väg visst....

Får väl se hur det går...Blir väl rätten snart!

Lite intressant o se hur det går smile

2 011 Inlägg
1 juli 2012
GrEEn81 skrev:
Kom i typ 88km/h på 50 väg visst....

Får väl se hur det går...Blir väl rätten snart!

Lite intressant o se hur det går smile

Okej. Lycka till

181 Inlägg
1 juli 2012
GrEEn81 skrev:
Riktigt bra kväll....

Jag såg detta! kom gående och såg snuten som stod inne bakom ett träd i rondellen och klockade dig.. Det var faktiskt rätt fult gjort! Själv tyckte jag inte att du kom snabbt! Men tradigt iallafall för dig! lider med dig. Då jag sj vet hur det känns att bli av med kortet!

99 Inlägg
1 juli 2012
Tror dom kmr dra av körkortet i max 2 månader...men hoppas du får den tidigare så klart...

601 Inlägg
1 juli 2012
Riktigt goo kväll måste även jag meddela även om blåljusen fanns där.

1 517 Inlägg
1 juli 2012
Andreas83 skrev:
Riktigt goo kväll måste även jag meddela även om blåljusen fanns där.

Jo polisen var där inte ont om! Man trodde det nästan var fotboll...

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

29 Inlägg
1 juli 2012
Riktigt härlig kväll! Kul att se så mycket bilar och folk från hela Skåne!
Synd att grisarna ska va så inkompetenta som vanligt. Hur fan kan man spruta en
kille rakt i ansiktet med pepparsprej, som dessutom inte gjorde något, fan övervåld.
Länge leve bilhobbyn!

434 Inlägg
1 juli 2012
"En av patrullerna använde pepparsprej.

– Det stämmer. Man fick använda OC-sprej där ute. En patrullbil blev lite innestängd och det var några som var aggressiva mot dem, säger Torsten Persson, inre befäl vid polisen i Helsingborg"

Förstår varför, så som folk betedde sig..

21 Inlägg
1 juli 2012
Get mig fan på att om vi hade spelat fotboll mitt på vägen hade inte en jävel brytt sig men så fort där e motorsport inblandat så ska de stoppas

99 Inlägg
1 juli 2012
Crazydude88

Stämmer så jävla bra

Saab Freak
292 Inlägg
1 juli 2012
Varför inte bara bygga en bana eller en raka som vi kan få köra på....Måste bli billigare i längden än att ha 3-4st suggor med massa kultingar springande runt om oss!!!

141 Inlägg
1 juli 2012
Jag bara undrar, UNDRAR, när det skall förstås att det är en bana som behövs i denna stan....

Hemmapul AB
195 Inlägg
1 juli 2012
crazydude88 skrev:
Get mig fan på att om vi hade spelat fotboll mitt på vägen hade inte en jävel brytt sig men så fort där e motorsport inblandat så ska de stoppas

Skulle oxå tro nått sånt :S

Jag Gasar Tills Det Rasar!!!

21 Inlägg
1 juli 2012
Det kommer aldrig att ske då det är motorsport vi snackar om. i mitt tycke så har pågarana och töserna som håller i våra träffa bra organisation på träffarna visst finns de rötägg som kommer och ställer till det men de är så få gånger så fattar inte varför det är sådan hetsjakt på oss motor intresserade

Sök