2493
Sök

Angående: Träffar på Dunkers Parkering i Helsingborg

59 Inlägg
1 juli 2012
Tyckte de var riktigt bra igår tog endå en bra stund innan dom kom till hamnen

81 Inlägg
1 juli 2012
GrEEn81 skrev:
Varför inte bara bygga en bana eller en raka som vi kan få köra på....Måste bli billigare i längden än att ha 3-4st suggor med massa kultingar springande runt om oss!!!

Finns en jättefin anläggning i malmö, men hur mycket bilar kommer när de har gatbilskörning där? Nä inte en käft, för det är mer spännande att stå mitt i natten på en lång raka.

Tyckte att beteendet på folket vid Ikea igår påminde om en fotbollsmatch, tro fan ni inte får respekt när de bär sig åt på de viset, blir riktigt trött! Hade folk bara dragit sig tillbaka och tagit de lugnt, så hade de förmodligen gett upp.

Har varit med runt o kring både organiserad gatracing och körning på riktigt bana i 15 år och aldrig sett sämre..

MVH Viktor

95 Inlägg
1 juli 2012
vi behöver inte en bana till som malmö utan en sträcka där vi FÅR LOV att köra ostört och där vi inte stör någon annan. det har redan bevisats att en bana som malmö inte hjälper mot streetrace.. ge oss en asfalterad plan och en asfalterad sträcka så vi kan leka där ist.... det är min åsikt iaf. jag bor 1mil från banan i malmö och besöker den aldrig. men spenderar mer än gärna helgerna i HBG trots att jag har 7Mils körning dit..

If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!

2 011 Inlägg
1 juli 2012
Kan bara hålla med där faktiskt. Det är så jäkla mycket med. Säkerhet osv på de lagliga. Banan i Malmö är helt klart ok för de riktigt vassa bilar och Mc. Personligen är det allt runt omkring som exempelvis i Hbg som drar. Spänningen och stämningen över det hela. Mycket härligt folk osv.

Inte farten som dödar. Det är stoppen

115 Inlägg
1 juli 2012
Clintan66 skrev:
Kan bara hålla med där faktiskt. Det är så jäkla mycket med. Säkerhet osv på de lagliga. Banan i Malmö är helt klart ok för de riktigt vassa bilar och Mc. Personligen är det allt runt omkring som exempelvis i Hbg som drar. Spänningen och stämningen över det hela. Mycket härligt folk osv.

+1

11 Inlägg
1 juli 2012
kan hålla med om att dom som håller i de har bra koll och organiserar de bra. men finns många som kommer dit o förstör o ska bli stödiga mot polisen vilket inte hjälper. vore bättre och låta dom vara där o dra vidare typ eller sådant för de blir inte bättre med att få de godkännt om tidningen skriver att vi beter oss som huliganer. visst blir man irriterad av att dom kommer o stör men dom gör ju bara sitt jobb tyvärr. och bana tror jag inte heller hjälper men de skulle hjälpa om vi fick en sträcka där vi kan få spära av så inte kommer massa folk som inte vill köra.
men ändå bra öss där inne om kvällarna.

2 011 Inlägg
1 juli 2012
Håller med dig ang polis. Låt dem vara för som du skrev, de gör bara sitt jobb. Vissa av dem är skit bra att ha och göra med och vissa ena jäkla nötter. Verkar som samma hos oss för en del tyvärr. Låt dem sköta sitt, så sköter vi vårt med fler härliga träffar utan trams. Sådant beteende ger dem bara mer grädde på mosen. Sen att tidning förvränger sanningen och även polis till dem får ju de stå för. Visar bara att vissa poliser inte sköter sitt jobb, utan ska låta så duktiga där de kan tramsa på sitt sätt. Hade de lagt lika mycket tid och energi på viktigare saker att lösa, så kunde det bli bra och jag hade accepterat det. Ni som tramsar till det! Sköt er så ligger trams bollen hos polisen och de får stå för det. Ser fram emot nästa härliga träff wink.

Inte farten som dödar. Det är stoppen

2 201 Inlägg
1 juli 2012
Det är inte konstigt att vi bilintresserade får dåligt rykte när det händer sånt här.

957 Inlägg
1 juli 2012
+1
peter_1976 skrev:
Det är inte konstigt att vi bilintresserade får dåligt rykte när det händer sånt här.

SKÅNING
1 215 Inlägg
2 juli 2012
crazydude88 skrev:
Get mig fan på att om vi hade spelat fotboll mitt på vägen hade inte en jävel brytt sig men så fort där e motorsport inblandat så ska de stoppas

haha varför känns det som att du har helt jävla rätt

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

2 201 Inlägg
2 juli 2012
Det blir ju inte bättre av att det kastas föremål på polisen, eller?

3 968 Inlägg
2 juli 2012
peter_1976 skrev:
Det blir ju inte bättre av att det kastas föremål på polisen, eller?

+1

441 Inlägg
2 juli 2012
tyckte det var skit kul big_smile

83 Inlägg
2 juli 2012
Polisen gör ju bara sitt jobb, även om vi tycker det är skit. Men att utmana dom vinner vi inget på.

2 077 Inlägg
2 juli 2012
VIGGEE skrev:
GrEEn81 skrev:
Varför inte bara bygga en bana eller en raka som vi kan få köra på....Måste bli billigare i längden än att ha 3-4st suggor med massa kultingar springande runt om oss!!!

Finns en jättefin anläggning i malmö, men hur mycket bilar kommer när de har gatbilskörning där? Nä inte en käft, för det är mer spännande att stå mitt i natten på en lång raka.

Tyckte att beteendet på folket vid Ikea igår påminde om en fotbollsmatch, tro fan ni inte får respekt när de bär sig åt på de viset, blir riktigt trött! Hade folk bara dragit sig tillbaka och tagit de lugnt, så hade de förmodligen gett upp.

Har varit med runt o kring både organiserad gatracing och körning på riktigt bana i 15 år och aldrig sett sämre..

MVH Viktor

word!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

83 Inlägg
2 juli 2012
JDMCRAZE skrev:
VIGGEE skrev:
GrEEn81 skrev:

MVH Viktor

word!

+1

434 Inlägg
2 juli 2012
hp3 skrev:
Polisen gör ju bara sitt jobb, även om vi tycker det är skit. Men att utmana dom vinner vi inget på.

Håller med.

11 Inlägg
2 juli 2012
ja man får bara hoppas på att dom som tycker dom tuffa o roliga när man bråkar med polisen kan sluta med de o istället vara med o ha skoj o leka vidare någon annan stans så kanske dom slutar bry sig om oss till sist o låter oss vara där vi inte stör. ja nu hoppas vi på en redigt härlig helg o hoppas på bra väder.

3 968 Inlägg
3 juli 2012
Bilder upplagda på min hemsida från Väla: (FotografAndreas.se)
http://iloapp.fotografandreas.se/galler … ;album=196
Senast redigerat av Andreas79 (3 juli 2012)

Jag är inte bara skåning, jag är dryg åxå...
110 Inlägg
3 juli 2012
Mycket snack om att alla vi som kör tar avstånd från fylleri, störande snorungar osv. Men vi som kör kan ju faktiskt åxå försöka styra upp det lite. Ja eller iaf försöka. Vi ger de en sån jävla runda som de sent glömmer så kanske de fattar :-)

Kör Audi R8 V10 Spyder samt Audi A6 TDI 2013 å Frugans Audi A4 TDI 2009
www.DperssonBilrekond.se

Sök