Angående: Kramfors Motorshow 2012

Trinket
24 maj 2012 · 69 Inlägg

Nu börjar det närma sig smile
ill be there ! big_smile

Volkswagen Mk1 Caddy 14D "Dirty Diesel" (1987)
Specialraggarn
24 maj 2012 · 512 Inlägg

Undra om tvätt hallen på OKQ8 kommer te å vara full innan XD?

Volkswagen Passat 1.8T "Fruräcer" (2004)
Trinket
24 maj 2012 · 69 Inlägg

Specialraggarn skrev:
Undra om tvätt hallen på OKQ8 kommer te å vara full innan XD?

risken finns nog , men man får hoppas på fin väder så man kan tvätta hemma smile

Volkswagen Mk1 Caddy 14D "Dirty Diesel" (1987)
Specialraggarn
24 maj 2012 · 512 Inlägg

Jo. Men blir en hel del dam å skit påvägen dit med xD

Volkswagen Passat 1.8T "Fruräcer" (2004)
Trinket
24 maj 2012 · 69 Inlägg

Specialraggarn skrev:
Jo. Men blir en hel del dam å skit påvägen dit med xD

Jo iaf för dig som måste åka en bit hmm

Volkswagen Mk1 Caddy 14D "Dirty Diesel" (1987)
Jurk
24 maj 2012 · 85 Inlägg

Ska försöka övertala kommunen att få låna nån slang så man iaf kan spola av bilen smile

Trinket
24 maj 2012 · 69 Inlägg

Jurk skrev:
Ska försöka övertala kommunen att få låna nån slang så man iaf kan spola av bilen smile

låter mer än bra det Jokk smile

Volkswagen Mk1 Caddy 14D "Dirty Diesel" (1987)
Dark_Angel
24 maj 2012 · 622 Inlägg

Specialraggarn skrev:
Kommer ;D

Du e välkommen smile

En fartfylld tjej som gillar det mesta vad gäller bilar... Racing, Rally och Styling
Kolla gärna mitt nya projekt, Northern Sky, titta in och rösta gärna...
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=283833
Merca-Hakan
25 maj 2012 · 183 Inlägg

Specialraggarn skrev:
Undra om tvätt hallen på OKQ8 kommer te å vara full innan XD?

Ja man få väll vara där i tid hehe.. eller nå sånt, hänga på låset på möran tongue


Nu har jag anmält 500an dit, skickade in nått formulär på hemsidan där så .. ja, vi ses väl där då!

Jett man komma dit till 10 eller hur ser den biten ut, tänkte om man skulle råka bli sen eller nått?

lilleman_ vw in my heart!
25 maj 2012 · 161 Inlägg

Inchekning 07:00 möjlighet å komma kvällen finns oxå

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
KRT-BlackPearl
25 maj 2012 · 379 Inlägg

Jag kommer när alla mina kunder har åkt och börjar montera montern med bil och annat :)kommer kanske vid kl  21.00-22.00

Dark_Angel
25 maj 2012 · 622 Inlägg

KRT-BlackPearl skrev:
Jag kommer när alla mina kunder har åkt och börjar montera montern med bil och annat :)kommer kanske vid kl  21.00-22.00

Blir la´  bra de... smile

En fartfylld tjej som gillar det mesta vad gäller bilar... Racing, Rally och Styling
Kolla gärna mitt nya projekt, Northern Sky, titta in och rösta gärna...
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=283833
Dark_Angel
25 maj 2012 · 622 Inlägg

Läste just denna kommentaren hos en person.... där han gjort reklam för våran träff, till jänkeägarna...

Diel Nordin Tro fan då de e mitt i veckan!! Dom måste ju varit full när dom satte de datumet.. Även om de e en röd dag så ere många som jobbar!! Nitlott;)

Kunde tyvärr inte svara på det då jag inte var vän med den personen men kan ju skriva här istället...
Svar på denna idiotiska kommentar (som kom från en jänkeägare) kan ju bara bli.... " Då måste ju
SHRA Övik va lika full som alltid har 1 maj på sin utställning... Vad jag vet är det oxå en röd dag och
kan hamna mitt i veckan... Varför ska folk vara så jävla negativ...

Blir så jävla less då man för en gång ska ordna nåt... sad

En fartfylld tjej som gillar det mesta vad gäller bilar... Racing, Rally och Styling
Kolla gärna mitt nya projekt, Northern Sky, titta in och rösta gärna...
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=283833
-hedman
25 maj 2012 · 576 Inlägg

Onsdagsbus är varje onsdag så varför kan inte vi ha det tongue

/Hedman
Daewoo Kalos "Paddi Flush" (2004)
Seat Cordoba 1.6 SXE "Spansken" (1999)
Lindalila
28 maj 2012 · 4 Inlägg

FuriousRacing skrev:
Läste just denna kommentaren hos en person.... där han gjort reklam för våran träff, till jänkeägarna...

Diel Nordin Tro fan då de e mitt i veckan!! Dom måste ju varit full när dom satte de datumet.. Även om de e en röd dag så ere många som jobbar!! Nitlott;)

Kunde tyvärr inte svara på det då jag inte var vän med den personen men kan ju skriva här istället...
Svar på denna idiotiska kommentar (som kom från en jänkeägare) kan ju bara bli.... " Då måste ju
SHRA Övik va lika full som alltid har 1 maj på sin utställning... Vad jag vet är det oxå en röd dag och
kan hamna mitt i veckan... Varför ska folk vara så jävla negativ...

Blir så jävla less då man för en gång ska ordna nåt... sad

Alltså, hade vi haft de på en helg så finns de ju fortfarande folk som jobbar då också? Oavsett vad man gör så kan man inte göra alla nöjda. Så.. too bad for them.

Styrelsemedlem i North Motor Club
Kramfors Motorshow - 6 Juni <-- Anmäl dig här!
Volkswagen Polo Open Air "Lillablå" (1997)
Trinket
28 maj 2012 · 69 Inlägg

Lindalila skrev:

FuriousRacing skrev:
Läste just denna kommentaren hos en person.... där han gjort reklam för våran träff, till jänkeägarna...

Diel Nordin Tro fan då de e mitt i veckan!! Dom måste ju varit full när dom satte de datumet.. Även om de e en röd dag så ere många som jobbar!! Nitlott;)

Kunde tyvärr inte svara på det då jag inte var vän med den personen men kan ju skriva här istället...
Svar på denna idiotiska kommentar (som kom från en jänkeägare) kan ju bara bli.... " Då måste ju
SHRA Övik va lika full som alltid har 1 maj på sin utställning... Vad jag vet är det oxå en röd dag och
kan hamna mitt i veckan... Varför ska folk vara så jävla negativ...

Blir så jävla less då man för en gång ska ordna nåt... sad

Alltså, hade vi haft de på en helg så finns de ju fortfarande folk som jobbar då också? Oavsett vad man gör så kan man inte göra alla nöjda. Så.. too bad for them.

Fick veta idag jah att jag tydligen oxå jobbar på denna röda dag men det finns nått
som heter TA LEDIGT !! och det är precis vad jag har gjort.
SES DÄR !!! big_smile

Volkswagen Mk1 Caddy 14D "Dirty Diesel" (1987)
AreU2Fast4Me
30 maj 2012 · 2 Inlägg

Kommer... med eller utan motor:D Väntar på grejorna... Ska komma den här veckan till Sverige...  cool

Volvo 740 Tic "704-862" (1985)
tjarniz
30 maj 2012 · 361 Inlägg

är det någon försäkring på stället om något skulle hända under natten då alla bilar står inne ?

-hedman
30 maj 2012 · 576 Inlägg

tjarniz skrev:
är det någon försäkring på stället om något skulle hända under natten då alla bilar står inne ?

Det vet någon av dom andra i änget å jag kan kolla det men vi ska ha nattvakt som jag förstått smile isåfall är jag nog där tongue

/Hedman
Daewoo Kalos "Paddi Flush" (2004)
Seat Cordoba 1.6 SXE "Spansken" (1999)
Trinket
30 maj 2012 · 69 Inlägg

Fint det hedman smile , sen lär väl folk vara där o putsa o greja med montrar fram till sena natten endå haha tongue

Volkswagen Mk1 Caddy 14D "Dirty Diesel" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang