hondaägare är välkommna på "förträff" Mekonomen hälla (brevid Max) 19:30 imorgon. Vi är ett bra gäng som kommer träffas där..
/Jimmy
Ses där!
Hade varit toppen,men eskilstuna karavanen rullar kl 19:15 så blir rejält tight att hinna dit till 19:30.
Var hade ni tänkt ställa alla hondor sen,för om inte annat så kan vi komma med karavanen och sen bara smita av vid just Hällaområdet och parkera vid er.
Jag tror inte att det finns några ytterliggare planer förutom att samla ihop alla hondor och åka caravan till träffområdet, sen visare det sig vart alla får plats..
Är det fullt på tvätt stället som länkades till (heter Space wash) så finns det GDS hallar här på OK. Raka spåret från korsningen där det första tvättstället ligger.
Jag tänkte möta upp lite polare vid ikea barkarby för sammåkning till västerås träffen. är ni från sthlm sugna åka med oss så är det samling vid ikea 17.00 så åker vi tillsammans i lugn takt ca 17.30 mot västerås. jag kommer stå på ikea parkeringen närmast mc donalds.
Klmigen tagggaaaa :-)
Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
både yr.no och klart.se även den som ligger i ios mjukvaran i iphone. Smhi är i princip den ända som visar regn, och enligt statistik hade smhi fel på 64% av sina prognoser under 2011.