golfarn_nr1 skrev:
M.Persson skrev:
koppartaket skrev:
Vet inget om effekten men jag har hört att dom är elektroniskt spärrade vid 270 km/h, jag vet en kille som körde ifrån polisen med en 3000 gt

du behöver ingen 3000gt då min 900t8 145hk+ klararade av uppdraget!
Bra tråd o skryta om vem som dragit snuten! Moget...
Tycker att man rent allmänt borde sluta döma folk, för att dom lägger upp i era ögon "idiotiska" trådar. Alla har olika syn på lagar å livet, å alla är även olika mogna.
Istället för å skriva hur puckad nån är, kan man väl säga det man vet?
Eller om man blir så störd över det så kan man ju låta bli å svara.
Olika saker är viktigt för olika personer...
Å btw, dra snuten me en gammal 145hk saab... jo tjena...
Har hört att 9-5 å V70 är FTT eller aero/T5 i allmänhet, kanske med något steg 1 chip i... Skulle tippa på att dom har en liten bit över 200hp ca...
Spärr vid 270km/h tror jag inte på, dom går inte så fort. Å om man nu ska vara tuffing, så är det faktiskt så att: bakom ratten på en fistrimmad familjebil, sitter Eva - Marie 43år med 2 barn, som har sin månadslön. Det är inte Hollywood detta, om "vi" har en riktigt snabb bil, å är benägna att klara oss till vilket pris som helst så är det inte omöjligt att köra ifrån dom, dom är inga gudar.
Lyckades köra ifrån en 9-5 här på Orust, med min Steg 3+ chippade saab 9000, med det var enbart för att jag hade rejält försprång, det var kolsvart, å jag kunde vägarna som min egen ficka. Det var idiotiskt å jag hade bara en jävla tur när jag riskerade både mitt eget å framförallt andras liv. Å jag skulle aldrig någonsin göra om det. Ung å dum...
När polisen kommer efter dig så STANNA!