Inför: StreetCrews meet 14/4 kl 19:00 A6 outlet parkeringen

BoostGuy
26 mars 2012 · 953 Inlägg

Nu kör vi igen fast denna gången hoppas vi på att det kommer ännu fler bilar. Förra träffen blev kanon och alla sköte sig mycket bra och de va inget bus på parkeringen något vi inte ville skulle bli heller.

Så nu kör vi igen och det är samma sak som gäller även denna träff inget bus eller burnade på parkeringen och kör lugnt och snyggt från platsen och släng skräpet i soppåsarna som kommer finnas runt om.

Plats: A6 Outlet parkeringen

Tid:19:00

Varmt välkomna

Mvh StreetCrew

BoostGuy
27 mars 2012 · 953 Inlägg

För er som vet med er att ni känner eller har en bil med värsting ljud eller en showcar  eller schysst mc är välkomna. Alla är ju välkomna smile men för att få träffen att bli ännu bättre skulle de vara kul att lite såna bilar kommer smile

BoostGuy
9 april 2012 · 953 Inlägg

Då va Elmia över och nu blicka vi framåt mot träffen på lördag. vädret se lovande ut iallafall

TT-Avant
12 april 2012 · 6 851 Inlägg

Jag antar att det är Coop undre som gäller vid regn?

Ja dyker kanske upp en svänga iaf..och KANSKE så ser bilen lite annorlunda ut, IGEN! wink

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
BoostGuy
12 april 2012 · 953 Inlägg

Japp undre COOP vid regn smile tack hade helt glömt att skriva ut de. men vädret se fint ut på lördag smile

BoostGuy
12 april 2012 · 953 Inlägg

Hoppas på en hel del folk och mycket fina bilar på lördag smile

klingan92
13 april 2012 · 34 Inlägg

Jag dyker troligen upp med saaben:)
vilken del av parkeringen blir det? den är ju rätt stor:P

Saab 9-5 AERO "Speldosan" (2001)
BoostGuy
13 april 2012 · 953 Inlägg

Den som är vid outlet A6

klingan92
13 april 2012 · 34 Inlägg

Driver_85 skrev:
Den som är vid outlet A6

gött:) får hoppas jag har möjlighet att komma dit:)

Saab 9-5 AERO "Speldosan" (2001)
CoolGate84
13 april 2012 · 51 Inlägg

Kanske kommer förbi om man får smile Hoppas på någon efterföljning sen oxå? Någon som vet nåt får gärna PMa wink

BoostGuy
13 april 2012 · 953 Inlägg

Bara att komma. vad som händer efter träffen vet jag ej. vi kmmer bara hålla i träffen

BoostGuy
14 april 2012 · 953 Inlägg

Vädret är på topp och det se lovande ut inför ikväll smile så hoppas på mycket folk.

Mickius
14 april 2012 · 4 670 Inlägg

Hoppas träffen blir bra smile

Senast redigerat av mickius (14 april 2012)

BoostGuy
14 april 2012 · 953 Inlägg

Jämt nu smile hehe. ibland få man ha kul smile

CoolGate84
14 april 2012 · 51 Inlägg

mickius skrev:
Om ni inte är sugna på träffen i Jönköping så är ni varmt välkommna upp till Mantorp för årets första träff där!

Ska ni racea? tongue

smekallracing
14 april 2012 · 385 Inlägg

måste ju bli race big_smile

börn i varje hörn är fett rätt;)
BMW e36 dubbelturbo "besten" (1992)
Kroat
14 april 2012 · 250 Inlägg

Håll inte på å snacka om Rejs här, Tråden lär låsas då.. Men inte darför jag skriver. Vi blir ett litet gäng som kör härifrån ifall det inte regnar åså smile Måste ju spela lite musik för folk big_smile

CoolGate84
14 april 2012 · 51 Inlägg

Kroat skrev:
Håll inte på å snacka om Rejs här, Tråden lär låsas då.. Men inte darför jag skriver. Vi blir ett litet gäng som kör härifrån ifall det inte regnar åså smile Måste ju spela lite musik för folk big_smile

Jag kan öppna bagageluckan o dunka lite jag med wink

TT-Avant
14 april 2012 · 6 851 Inlägg

CoolGate84 skrev:

Kroat skrev:
Håll inte på å snacka om Rejs här, Tråden lär låsas då.. Men inte darför jag skriver. Vi blir ett litet gäng som kör härifrån ifall det inte regnar åså smile Måste ju spela lite musik för folk big_smile

Jag kan öppna bagageluckan o dunka lite jag med wink

Ja lovar att inte öppna min så mycke ikväll då tongue

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Kroat
14 april 2012 · 250 Inlägg

TT-Avant skrev:

CoolGate84 skrev:

Kroat skrev:
Håll inte på å snacka om Rejs här, Tråden lär låsas då.. Men inte darför jag skriver. Vi blir ett litet gäng som kör härifrån ifall det inte regnar åså smile Måste ju spela lite musik för folk big_smile

Jag kan öppna bagageluckan o dunka lite jag med wink

Ja lovar att inte öppna min så mycke ikväll då tongue

Hahaha aja då får ja väl bara visa upp bilen istället xD

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang