Angående: Söndags-träffar i Borås!!

mustang07
8 april 2012 · 146 Inlägg

Blir det nåt ikväll? smile

vonlord Xtreme
8 april 2012 · 281 Inlägg

Finns det något intresse för en liten träff idag/kväll?

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor
vonlord Xtreme
8 april 2012 · 281 Inlägg

samling City Gross Parkering 20:30. mer info kommer på plats

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor
Cizla Pfffft
8 april 2012 · 906 Inlägg

vonlord skrev:
Finns det något intresse för en liten träff idag/kväll?

jaaa, vi är ju några som frågar?
så uppenbarliiiigen....!!

20:30 - check

Umadbro?
mr_yeahman Krom-fascisten
9 april 2012 · 439 Inlägg

Den här träffen låter suspekt =P
Är man välkommen fast om själv inte tänkt att svina?

Flyttar strax upp från gbg till borås, å orkar inte pallra mig ner till gbg för att visa hur man bränner en lång lakris.

Cizla Pfffft
9 april 2012 · 906 Inlägg

mr_yeahman skrev:
Den här träffen låter suspekt =P
Är man välkommen fast om själv inte tänkt att svina?

Flyttar strax upp från gbg till borås, å orkar inte pallra mig ner till gbg för att visa hur man bränner en lång lakris.

Nu äger du visserligen själv Volvo, men igår tex bestod 80% av samlingen av just Volvo i olika storlek och kulör.
Sen finns de klart dem utan vett som ska spinna loss å göra lakris tricket.
Det var där jag åkte. En gång i tiden var de kul att åka dit men än så länge är jag inte imponerad!
Men det är bara att fortsätta åka smile
Nån gång kanske de är riktigt kul

Umadbro?
mr_yeahman Krom-fascisten
9 april 2012 · 439 Inlägg

Cizla skrev:

mr_yeahman skrev:
Den här träffen låter suspekt =P
Är man välkommen fast om själv inte tänkt att svina?

Flyttar strax upp från gbg till borås, å orkar inte pallra mig ner till gbg för att visa hur man bränner en lång lakris.

Nu äger du visserligen själv Volvo, men igår tex bestod 80% av samlingen av just Volvo i olika storlek och kulör.
Sen finns de klart dem utan vett som ska spinna loss å göra lakris tricket.
Det var där jag åkte. En gång i tiden var de kul att åka dit men än så länge är jag inte imponerad!
Men det är bara att fortsätta åka smile
Nån gång kanske de är riktigt kul

Okej, läste på tråden och fick uppfattningen att det verkar vara ett burna&sladda-möte. Sålänge jag kommer med amazonen lär jag själv ta det lugnt å inte leka och då uppskattar en mer seriös träff. Men när jag fått sålt av pendlarbilen så blir det mer utav att leka.

Dyker det upp någon veteranare dit nångång föresten?

Tyskestuk MK Stance Squad
9 april 2012 · 139 Inlägg

Cizla : 80% räcker nog fan inte.. Känns som att det snarare är en epa träff med massa soccecontainrar.

Och vad hände igår då? Efter vi vänt på viared till ramna sen donken, vrf drog alla? helgdag idag, kunde liksom kört en samling senare?

..Low and Slow , that's the life style..
Volkswagen Golf Mk5 "GALTEN-Scrape No.3" (2006)
mr_yeahman Krom-fascisten
9 april 2012 · 439 Inlägg

Hur många är ni i snitt typ?

Tyskestuk MK Stance Squad
9 april 2012 · 139 Inlägg

mr_yeahman skrev:
Hur många är ni i snitt typ?

Är det bra väder, så är det rätt många. Men som sakt det är mkt volvo, inte för jag har nån bil som går utahelvete själv, då men, så är det inte så mkt "wow" bilar som kommer. nån enstaka evo ibland, bmw, audi, och så som det var förra året, var inne varje söndag knappt nån som kör, fast gnäller inte eftersom jag inte kör själv! Dock tycker jag man skulle hittat ett ställe lite mer utanför stan, så det inte blir att man kommer dit går 20 min snuten kommer, sen är det slut typ.

..Low and Slow , that's the life style..
Volkswagen Golf Mk5 "GALTEN-Scrape No.3" (2006)
Cizla Pfffft
9 april 2012 · 906 Inlägg

Tyskestuk skrev:

mr_yeahman skrev:
Hur många är ni i snitt typ?

Är det bra väder, så är det rätt många. Men som sakt det är mkt volvo, inte för jag har nån bil som går utahelvete själv, då men, så är det inte så mkt "wow" bilar som kommer. nån enstaka evo ibland, bmw, audi, och så som det var förra året, var inne varje söndag knappt nån som kör, fast gnäller inte eftersom jag inte kör själv! Dock tycker jag man skulle hittat ett ställe lite mer utanför stan, så det inte blir att man kommer dit går 20 min snuten kommer, sen är det slut typ.

Och dodge wink haha

Umadbro?
Tyskestuk MK Stance Squad
9 april 2012 · 139 Inlägg

Cizla skrev:

Tyskestuk skrev:

mr_yeahman skrev:
Hur många är ni i snitt typ?

Är det bra väder, så är det rätt många. Men som sakt det är mkt volvo, inte för jag har nån bil som går utahelvete själv, då men, så är det inte så mkt "wow" bilar som kommer. nån enstaka evo ibland, bmw, audi, och så som det var förra året, var inne varje söndag knappt nån som kör, fast gnäller inte eftersom jag inte kör själv! Dock tycker jag man skulle hittat ett ställe lite mer utanför stan, så det inte blir att man kommer dit går 20 min snuten kommer, sen är det slut typ.

Och dodge wink haha

Haha sant ;P

..Low and Slow , that's the life style..
Volkswagen Golf Mk5 "GALTEN-Scrape No.3" (2006)
Cizla Pfffft
9 april 2012 · 906 Inlägg

Tyskestuk skrev:
Cizla : 80% räcker nog fan inte.. Känns som att det snarare är en epa träff med massa soccecontainrar.

Och vad hände igår då? Efter vi vänt på viared till ramna sen donken, vrf drog alla? helgdag idag, kunde liksom kört en samling senare?

Vi möttes la på Citygross 20:30 jag lämnade 20:50 typ.
De vällde in Volvo på Volvo å ja, kändes flummigt å oseriöst igår sen vet man att polisen kommer rätt snart när man hoppar på bilar å burnar på en så pass öppen parkering.

Så ja, jag pös hem rätt snabbt.
Men ibland får dom till bra gäng lugna gäng med riktiga race.
Fast ja, har inte varit på tillräckligt mkt träffar de sista för att säga allt för mkt.
Som jag skrev innan, det är bara att fortsätta att åka och se hur de utvecklas!

Umadbro?
Tyskestuk MK Stance Squad
9 april 2012 · 139 Inlägg

Cizla skrev:

Tyskestuk skrev:
Cizla : 80% räcker nog fan inte.. Känns som att det snarare är en epa träff med massa soccecontainrar.

Och vad hände igår då? Efter vi vänt på viared till ramna sen donken, vrf drog alla? helgdag idag, kunde liksom kört en samling senare?

Vi möttes la på Citygross 20:30 jag lämnade 20:50 typ.
De vällde in Volvo på Volvo å ja, kändes flummigt å oseriöst igår sen vet man att polisen kommer rätt snart när man hoppar på bilar å burnar på en så pass öppen parkering.

Så ja, jag pös hem rätt snabbt.
Men ibland får dom till bra gäng lugna gäng med riktiga race.
Fast ja, har inte varit på tillräckligt mkt träffar de sista för att säga allt för mkt.
Som jag skrev innan, det är bara att fortsätta att åka och se hur de utvecklas!

Japp sant som du skriver, liksom han som burna med den in hoppade 740, stod med röven bakom mig på CG , visst inte så noga med min bil liksom, men kul fall han skulle skjutit upp en sten jävel eller nått och krossat nån ruta. Så det är ju som du säger..

..Low and Slow , that's the life style..
Volkswagen Golf Mk5 "GALTEN-Scrape No.3" (2006)
vonlord Xtreme
9 april 2012 · 281 Inlägg

Första träffen med bus efter. vädret va la okej men ja blir bättre hoppas ja på.
Stort tack till alla som kom o samlingen va mer att samlas o tjöta lite innan man drog vidare. inget var planerat o va la ingen som höll i det heller dock va vi några som va sugna på kolla intresse o det verkade ju finnas. o det med bränna gummi o sladda på parkeringen tar ja avstånd från då ja bara blir irriterad skall ta o prata med denna chaufför med då ja troligtvis inte va den ända som inte uppskattade det då det förstör så mkt när man just valde ett nytt ställe o samlas på. så buskörning på parkeringen så är INTE okej! då som någon skrev att det lockar ju bara till sig Länsman tex. o köra på andra ställen finns (annan ort) men då är frågan hur många som vill köra den biten/milen för det.
mvh

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
9 april 2012 · 2 362 Inlägg

Personen som stod och spraymåla en bil bland alla andra bilar kan ju inte ha mycket vett. Dessutom när det är vind i luften..

Åkte lika snabbt igen därifrån.

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
ninjatorrent Mr
29 april 2012 · 22 Inlägg

Är det något idag gubbar ?

swunge
30 april 2012 · 18 Inlägg

Nån som har nå bilder från igår?

BMW 325 (1989)
VD-Design
5 maj 2012 · 1 324 Inlägg

Är det något imon?



Eller man kanske inte är välkommen om man kör Volvo?

Volvo V70 "D5 AWD R-Design" (2011)
Volvo V70 "D5" (2010)
ElTacoNacho
6 maj 2012 · 486 Inlägg

Jag kommer när jag inte längre kör volvo, de e ju bara pinsamt.... ingen som vill ha en 745 turbo eller? wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang