Angående: Söndags-träffar i Borås!!

vonlord Xtreme
30 maj 2012 · 281 Inlägg

EOzIPped skrev:
Vi har märkt ut sträcka i Ulricehamn.

hur kör ni då mot timmle eller mot Centrum?

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor
EOzIPped
2 juni 2012 · 361 Inlägg

Mot timmele. Men det går att köra åt båda håll då det dragits linjer i båda ändar.

Subaru Legacy "Karosshöjd Offroader" (1998)
Volkswagen Bay Westfalia "Fakefalia" (1975)
persson88
14 juli 2012 · 84 Inlägg

Kanske dags att byta dag/tid/plats?

Anubis
14 juli 2012 · 1 255 Inlägg

persson88 skrev:
Kanske dags att byta dag/tid/plats?

Har ja försökt få folk o inse länge men ingen som lyssnar boråsare gillar inte förändringar o skulle inte förvåna mig om dom skulle sakna snuten tongue

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
persson88
14 juli 2012 · 84 Inlägg

Anubis skrev:

persson88 skrev:
Kanske dags att byta dag/tid/plats?

Har ja försökt få folk o inse länge men ingen som lyssnar boråsare gillar inte förändringar o skulle inte förvåna mig om dom skulle sakna snuten tongue

Nej det verkar vara lite svårt, Händer det något ikväll då? Logga in på FB så man kan prata med dig!

christofferedil Yellow bug!
15 juli 2012 · 1 640 Inlägg

persson88 skrev:

Anubis skrev:

persson88 skrev:
Kanske dags att byta dag/tid/plats?

Har ja försökt få folk o inse länge men ingen som lyssnar boråsare gillar inte förändringar o skulle inte förvåna mig om dom skulle sakna snuten tongue

Nej det verkar vara lite svårt, Händer det något ikväll då? Logga in på FB så man kan prata med dig!

Idag var det 110% ingenting:)

Lördagar hade varit trevligt, slipper vi som har ett arbete tänka på att komma hem i tid. Nu springer tiden iväg på söndagkvällarna och man behöver vara fit for fight tidigt på måndag morgon wink

Senast redigerat av christofferedil (15 juli 2012)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
ElTacoNacho
15 juli 2012 · 486 Inlägg

christofferedil skrev:

persson88 skrev:

Anubis skrev:

Har ja försökt få folk o inse länge men ingen som lyssnar boråsare gillar inte förändringar o skulle inte förvåna mig om dom skulle sakna snuten tongue

Nej det verkar vara lite svårt, Händer det något ikväll då? Logga in på FB så man kan prata med dig!

Idag var det 110% ingenting:)

Lördagar hade varit trevligt, slipper vi som har ett arbete tänka på att komma hem i tid. Nu springer tiden iväg på söndagkvällarna och man behöver vara fit for fight tidigt på måndag morgon wink

i say, time to ändra till lördagar. Söndagar i clean min bil och äter pizza. Nothing else. + att de e jobb dagen after.

Anubis
16 juli 2012 · 1 255 Inlägg

Håller med lördagar är bättre på alla sätt!

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
muffl0n Bajsapa
16 juli 2012 · 316 Inlägg

folket här i stan är ju lite små tråkiga. nästan alla vill gå ut och supa huvudet i småbitar på lördagarna..
istället för att köra.

Stormcatcher
16 juli 2012 ·

muffl0n skrev:
folket här i stan är ju lite små tråkiga. nästan alla vill gå ut och supa huvudet i småbitar på lördagarna..
istället för att köra.

cool

_matilda_
18 juli 2012 ·

KJensen skrev:

christofferedil skrev:

persson88 skrev:

Nej det verkar vara lite svårt, Händer det något ikväll då? Logga in på FB så man kan prata med dig!

Idag var det 110% ingenting:)

Lördagar hade varit trevligt, slipper vi som har ett arbete tänka på att komma hem i tid. Nu springer tiden iväg på söndagkvällarna och man behöver vara fit for fight tidigt på måndag morgon wink

i say, time to ändra till lördagar. Söndagar i clean min bil och äter pizza. Nothing else. + att de e jobb dagen after.

Just do it!! Så svårt ska de inte vara att byta dag när ALLA vet att polisen alltid dyker upp de vanliga ställena i stan!! Borås va en gång i tiden jätte bra med sådana här träffar och de är dax att stan tar tillbaka sitt rykte!!

EOzIPped
18 juli 2012 · 361 Inlägg

Vi kör Onsdagsträffar här i ulricehamn.  Från kl 19.00

Subaru Legacy "Karosshöjd Offroader" (1998)
Volkswagen Bay Westfalia "Fakefalia" (1975)
muffl0n Bajsapa
18 juli 2012 · 316 Inlägg

EOzIPped skrev:
Vi kör Onsdagsträffar här i ulricehamn.  Från kl 19.00

mycket bilar?
plats?

EOzIPped
18 juli 2012 · 361 Inlägg

Vi va väll 10 bilar typ. Brukar va lite olika, har precis börjat me detta. Ibland har vi varit närmare 15-20

Volkswagen Bay Westfalia "Fakefalia" (1975)
Subaru Legacy "Karosshöjd Offroader" (1998)
muffl0n Bajsapa
18 juli 2012 · 316 Inlägg

EOzIPped skrev:
Vi va väll 10 bilar typ. Brukar va lite olika, har precis börjat me detta. Ibland har vi varit närmare 15-20

då får man nog kika ner nästa gång då. man hittar väl er någonstans.

EOzIPped
18 juli 2012 · 361 Inlägg

Marknadsplatsen, mitt i stan typ.

Volkswagen Bay Westfalia "Fakefalia" (1975)
Subaru Legacy "Karosshöjd Offroader" (1998)
_matilda_
18 juli 2012 ·

muffl0n skrev:

EOzIPped skrev:
Vi kör Onsdagsträffar här i ulricehamn.  Från kl 19.00

mycket bilar?
plats?

Dom har ju Onsdags träffar i GBG också så kanske mycket folk som drar dit för brukar va runt 200 bilar vad jag fattat de som smile

pierrejonssonagren Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
21 juli 2012 · 412 Inlägg

Borde ha Torsdagsträffar, då förmodligen alla poliser är nere på Torsdagskvällarna.

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›
Volvo S60 Polestar "3.0L T6 AWD" (2015)
the-one
22 juli 2012 · 182 Inlägg

Blir det något idag då?

ninjatorrent Mr
22 juli 2012 · 22 Inlägg

the-one skrev:
Blir det något idag då?

Det hoppas jag smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang