2164
Sök

Stickersnördar

Meldem
4 137 Inlägg
19 april 2012
Jeqpe skrev:
TouchOfRed skrev:
Jeqpe skrev:
gjorde ett snabbt (asfult) klistermärke på stickerapp.se big_smile
http://stickerapp.se/temp/1334852913_4f903d312a393.png
kanske borde köpa och skicka till den som får flest stickers haha big_smile fast man kanske ska designa den lite bättre lol

Jo den var fan i mig inte snygg tongue
Men absolut ! skulle vara roligt.
Men isf, så borde du sätta upp lite regler osv.

meh... regler e för pussys big_smile haha nej men den som får flest gratis stickers vinner typ? tongue vet int om jag orkar göra någon sticker haha men den som vinner får rätten att skriva "Stickersmästare 2012" i sin forumsignatur big_smile

Hehe, men isf han som fick typ 2342351234521512512435 klibbor från Totalljud eller vad det var. Då lär ju han vinna garanterat !

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
19 april 2012
Trådstartare
TouchOfRed skrev:
Jeqpe skrev:
TouchOfRed skrev:

Jo den var fan i mig inte snygg tongue
Men absolut ! skulle vara roligt.
Men isf, så borde du sätta upp lite regler osv.

meh... regler e för pussys big_smile haha nej men den som får flest gratis stickers vinner typ? tongue vet int om jag orkar göra någon sticker haha men den som vinner får rätten att skriva "Stickersmästare 2012" i sin forumsignatur big_smile

Hehe, men isf han som fick typ 2342351234521512512435 klibbor från Totalljud eller vad det var. Då lär ju han vinna garanterat !

den som får från flest olika företag e nog bättre isåfall big_smile

Lobster knife fight

Meldem
4 137 Inlägg
19 april 2012
Jeqpe skrev:
TouchOfRed skrev:
Jeqpe skrev:

Tänkte detsamma.

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
19 april 2012
Trådstartare
TouchOfRed skrev:
Jeqpe skrev:
TouchOfRed skrev:

Tänkte detsamma.

elr skit i tävling bara posta alla stickers ni får, rätt kul o se hur mkt man kan få egentligen big_smile

Lobster knife fight

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
19 april 2012
Trådstartare
Alfzone skrev:
Har mailat runt till ett 40 tal och får se vad som dyker upp under veckan...

gotte big_smile

Lobster knife fight

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
19 april 2012
Trådstartare
pröva maila till bilfirmor och sådant, många har ju stickers på sina demobilar! dom kanske vill ha lite extra reklam vem vet? big_smile elr typ band och sånt maila nåt stort rockband elr nån artist och fråga om dom har nån stickers med deras namn på elr logga tongue
bilfirmor=bilförsäljare tongue
Senast redigerat av Jeqpe (19 april 2012)

Lobster knife fight

Meldem
4 137 Inlägg
19 april 2012
Alfzone skrev:

Vill inte vara en  glädjedödare eller så, men räkna inte med att få från alls många. 5, 10 om har tur. Men beror ju lite på oxå.
Jag har mailat närmare 150 företag nu, och visst jag har fått en hel del. men det rör sig om kanske 20 företag. tongue

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
19 april 2012
Trådstartare
TouchOfRed skrev:
Alfzone skrev:

Vill inte vara en  glädjedödare eller så, men räkna inte med att få från alls många. 5, 10 om har tur. Men beror ju lite på oxå.
Jag har mailat närmare 150 företag nu, och visst jag har fått en hel del. men det rör sig om kanske 20 företag. tongue

maila på pröva mitt förslag tongue

Lobster knife fight

Självlärd
3 083 Inlägg
19 april 2012
Själv har jag ingen koll på vilka jag mailat och inte mailat längre så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Meldem
4 137 Inlägg
19 april 2012
Jeqpe skrev:
TouchOfRed skrev:
Alfzone skrev:

Hehe. Är lite halv trött på mailandet, vet ju inte vilka jag har mailat och vilka jag har mailat.

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
19 april 2012
Trådstartare
TouchOfRed skrev:
Jeqpe skrev:
TouchOfRed skrev:

Hehe. Är lite halv trött på mailandet, vet ju inte vilka jag har mailat och vilka jag har mailat.

såna som säljer bilar tror jag du inte har mailat tongue
jag kan nog skaffa stickers gratis från där jag jobbar fast vill inte ha dom på bilen haha big_smile

Lobster knife fight

679 Inlägg
19 april 2012
TouchOfRed skrev:
Alfzone skrev:

Skadar inte att försöka... Får man några så får man helt enkelt....

Meldem
4 137 Inlägg
19 april 2012
Alfzone skrev:
TouchOfRed skrev:
Alfzone skrev:

Skadar inte att försöka... Får man några så får man helt enkelt....

Absolut inte..

7 100 Inlägg
19 april 2012
fick ifrån olw idag,slänger upp bild när jag har fått lite mer smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
19 april 2012
Trådstartare
bmx skrev:

haha maila till estrella också och försök komma med att "olw skicka, e ni sämre elr?" elr nåt sånt haha big_smile

Lobster knife fight

Självlärd
3 083 Inlägg
19 april 2012
bmx skrev:

Släng upp en bild på OLW märkena nu big_smile

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Meldem
4 137 Inlägg
19 april 2012
Volvo142_73a skrev:
bmx skrev:

Släng upp en bild på OLW märkena nu big_smile

Jag fick ett från OLW idag. En såndär Pappersklibba, inget jag sätter på bilen iaf hehe

930 Inlägg
19 april 2012
Det skulle vara lite kul smile idag fick jag betydligt fler än igår, men detta är en bild på vad jag fick igår och idag:)
Dock tror jag inte det kommer komma mycket mer nu =/ börjar få tomt på ideér vart man ska skicka, sen skickar jag bara till motorrelaterade ställen, hehe inte sia m.m som jag såg några andra gjort men smile jag tycker det är kul att samla på sådana jag smile

BTW så har jag 148 st nu:)

https://www1.garaget.org/gallery/images/96/95977/95977-41481744edf0870043230ccd70123d21.jpg
Senast redigerat av Jimpstyle (19 april 2012)

V70:ns projekttråd! kolla in där;)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=223643

Meldem
4 137 Inlägg
19 april 2012
Jimpstyle skrev:
Det skulle vara lite kul smile idag fick jag betydligt fler än igår, men detta är en bild på vad jag fick igår och idag:)
Dock tror jag inte det kommer komma mycket mer nu =/ börjar få tomt på ideér vart man ska skicka, sen skickar jag bara till motorrelaterade ställen, hehe inte sia m.m som jag såg några andra gjort men smile jag tycker det är kul att samla på sådana jag smile

BTW så har jag 148 st nu:)

http://www1.garaget.org/gallery/images/ … 123d21.jpg

Härligt ! smile
Jag skickar till det mesta.  smile

Sök