Ska klä en del av en vägg i grabbens rum hade jag tänkt... Så är det nån av er som vill bli av med sina så hojta... Lär gå åt en del...
Kan bli snyggt
Tror det med.... Grabben är med på det iaf... Men som sagt... det lär gå åt en del... Fått bekräftat att det kommer lite mer nästa vecka... Börjar få ide torka på vilka man kan skicka till...
Fick detta mailsvar från do88
"Hej,
Jag måste tyvärr säga nej. Vi har tidigare alltid skickat ut klistermärken utan kostnad men den senaste tiden har det uppstått någon form av tävling i vem som kan samla flest gratis klistermärken som gjort att vi skickat klistermärken för ibland up emot 200kr per dag. Vi har tyvärr inte råd eller tid med det och därför måste jag säga nej till alla tills det hamnar på en normal nivå igen.
Mvh Nils Eidenberg, do88"
hahaha någon på do88 som sitter och smygläser denna tråd?
Och idag så damp detta ner i brevlådan.. Finns några till som skall skicka under veckan.. Blir inga problem att täcka väggen.. om det fortsätter så här.. men börjar få slut på idéer vart man kan maila..
Och idag så damp detta ner i brevlådan.. Finns några till som skall skicka under veckan.. Blir inga problem att täcka väggen.. om det fortsätter så här.. men börjar få slut på idéer vart man kan maila..